• rockbrud82

    Vänner sökes

    Jag är en 31årig hemmamamma till fyra barn som har tröttnat på att varje dag är den ande lik. Söker vänner i nordvästra Skåne men ni från resten av Sverige får också höra av er.

    Intressen är familjen givetvis, musik, shopping och djur.


  • Svar på tråden Vänner sökes
  • Holk

    HHejhej!

    Är en 25åring snart 2barnsmamma som bor i Sjöbo.

    Hur gamla är dina barn?

  • rockbrud82

    Hej. Roligt att du svarade! Mina barn e 14, 12, 5 och åtta månader. Sjöbo där e fint. Längesen man va där. :) vad gör du om dagarna då?

  • Tisse82

    Hej jag bor precis utanför lundð???har 3 fantastiska pågar 10 och 8år och minstingen på 8 månader!!

  • Holk

    Kul jag hittade hit :)

    Just nu är vi mitt uppe i flytten. Och har sen några månader tillbaka renoverat huset vi flyttar till nästa vecka.

    Annars är jag 'bara' med min son och försöker roa honom :D Och träffar min familj.

    Vad gör du om dagarna?

    Var bor du?


    rockbrud82 skrev 2014-01-23 21:28:44 följande:
    Hej. Roligt att du svarade! Mina barn e 14, 12, 5 och åtta månader. Sjöbo där e fint. Längesen man va där. :) vad gör du om dagarna då?

  • Holk

    Kul att du också hittade hit ;)

    Vad gör du om dagarna? :)


    Tisse82 skrev 2014-01-23 21:32:21 följande:
    Hej jag bor precis utanför lundð???har 3 fantastiska pågar 10 och 8år och minstingen på 8 månader!!

  • Tisse82

    Just nu är jag föräldraledig och försöker ta mig till öppnaförskolan i alla fall en dag i veckan! Har två skolbarn och fullt ös efter kl 2 då dom kommer hem men jag älskar detð??? annars är det promenader, fikaträffar och mys med barnen som gäller i min vardag! Vad gör ni om dagarna?

  • Holk

    Aha. Ja just nu är det.väldigt mycket med packning, renovering och flytt som gäller. Var på öppna förskolan ett par ggr förra året vilket var uppskattat och ska väl böeja gå där igen när vi flyttat. :)

    Förutom det så myser jag helst med sonen och gör nåt skoj med honom :)

  • rockbrud82

    Holk: vart ska ni flytta? Idag har vi varit i helsingör en runda o köpt lite vin o öl. Men kallt ba det skönt o va hemma igen. Kul att du också hitade hit tisse82! Lika gammal som mig?

  • Holk

    Vi ska flytta till hus i Sjöbo sommarby. Vart bor du?

    Åh, det låter som en härlig tripp. Jag längtar efter ett glas av mitt favoritvin men det dröjer ju minst 6 månader till. Beroende på om det funkar med amning eller ej. :)


    rockbrud82 skrev 2014-01-24 15:39:44 följande:
    Holk: vart ska ni flytta? Idag har vi varit i helsingör en runda o köpt lite vin o öl. Men kallt ba det skönt o va hemma igen. Kul att du också hitade hit tisse82! Lika gammal som mig?

  • rockbrud82
    Holk skrev 2014-01-24 16:21:22 följande:
    Vi ska flytta till hus i Sjöbo sommarby. Vart bor du?

    Åh, det låter som en härlig tripp. Jag längtar efter ett glas av mitt favoritvin men det dröjer ju minst 6 månader till. Beroende på om det funkar med amning eller ej. :)



    Jag bor i bjuv. Ja det va skönt o få komam iväg lite men som sagt kallt. Vad gör ni annars idag då?
  • Tisse82

    Ja det är vi minsannð??? låter som en kylig tripp.. Men alltid lika skoj:) här har jag redan tjuvsmakat på favvovinet!! Farligt man får sån mersmak.. Varit utan allt för länge! Usch nu lät det helt tokigt men tolka mig rätt.. Hið???

  • Holk

    Idag har jag lagt klinkers i badrummet. Och busat med lilleman. Själv?

    Tissw; haha. Förstår dig. Jag fick barn mars 2013 och gravid igen. Jag längtar såååå efter mitt goda vin :D Det blir nog två glas när jag väl kan dricka igen ;)

  • Holk

    Idag har jag lagt klinkers i badrummet. Och busat med lilleman. Själv?

    Tissw; haha. Förstår dig. Jag fick barn mars 2013 och gravid igen. Jag längtar såååå efter mitt goda vin :D Det blir nog två glas när jag väl kan dricka igen ;)

  • otter

    Hej hopp!! Hoppar in här jag med fast jag jobbar...
    Är 32 år mamma till 4 barn.
    13 9 5 4 och väntar mitt 5 barn.
    2 hundar 3 katter. Ny inflyttad i min stad sedan 1 år tillbaka.

  • Holk

    Tack! Har du också fått tätt? Just nu känns det stressigt men ändå spännande. Precis flyttat till hus som vi fortfarande renoverar så flyttlådor ståendes här och där, sladdar hängandes och bara massa 'skit' som är ivägen. Sonens rum är färdigt förutom lister och lite inredning. Så där kan han vara, plus så har han fått en 'inhängnad' i vardagsrummet. .haha.. Inte för han tycker det är särskilt skoj att vara där så länge själv. Utan blir mycket bärande på honom. Liten kille blir STOR kille efter ett tag ;)


    Tisse82 skrev 2014-02-03 15:42:40 följande:
    Grattis till graviditeten holkð??? att få barn så tätt är helt fantastiskt:)

  • Tisse82

    Mellan mina två första är det 18 månader imellan:) visst var det en stressig intensiv period men helt underbar! Nu är dom 10 och 8 år och har för 8 månader sedan fått ett syskon! Denna kombo är också fantastisk! Dom är så kärvänliga uppmärksamma och Goa mot sin lillebror. Det värmer så i mammahjärtat att se.
    Spännande med hus och renovering och då ha möjlighet att göra det till sitt eget! Men det ligger mycket jobb bakom.

Svar på tråden Vänner sökes