• Majbaby2011

Louis Vuitton skötväska, några tips?

Jag skulle vilja köpa en snygg och praktisk LV att ha som skötväska, då jag inte alls känner för att återanvända den jag hade till första barnet (för klumpig). Någon som har tips om vilken modell som skulle kunna funka? Gärna en som man kan ha över axeln och inte glider ner för lätt, där det får plats några ombyten, blöjor, vattenflaska osv. Jag har för långt till Stockholm för att åka dit och prova tyvärr; därför i behov av tips från någon med erfarenhet. 

• Svar på tråden Louis Vuitton skötväska, några tips?
  • Burberry

Gör LV ingen riktig skötväska då?

Känner inte till LVs modeller så kan tyvärr inte tipsa dig om nån av de vanliga modellerna. Har själv en Burberry skötväska, alltså inte en vanlig handväska utan en med fack o skötbädd i. Minns jag rätt så har Gucci o Armani skötväskor också.

Vanlig stor handväska fungerar ju nog, men har i princip alltid för lite fack.

• accept

Jag har Guccis, kanonnöjd med den! Är egentligen sugen på Burberrys nu till tvillingarna, men det säger min man blankt nej till, men vi får väl se ;) Har nog aldrig sett om LV har någon skötväska faktiskt.

Julia April 2011, Tvillingar Februari 2014
  • accept
    Burberry skrev 2014-01-05 22:31:11 följande:
    Gör LV ingen riktig skötväska då? Känner inte till LVs modeller så kan tyvärr inte tipsa dig om nån av de vanliga modellerna. Har själv en Burberry skötväska, alltså inte en vanlig handväska utan en med fack o skötbädd i. Minns jag rätt så har Gucci o Armani skötväskor också. Vanlig stor handväska fungerar ju nog, men har i princip alltid för lite fack.

Vad fick du ge för Burberryväskan? Och var hittade du den? Förlåt TS för att jag snor din tråd lite
  • Burberry
    accept skrev 2014-01-05 23:35:32 följande:

Vad fick du ge för Burberryväskan? Och var hittade du den? Förlåt TS för att jag snor din tråd lite
    Köpte den för ett par år sedan i deras outletbutik i Hackney, London så kommer inte ihåg vad den kostade, billigare än i vanliga butiker i allafall. Burberry.com har ju dem oftast också, löns kolla nu just, rean borde pågå där.

Har också tvillingar, rymdes bra med dubbel uppsättning i väskan.
  • Majbaby2011

Vill egentligen inte ha en riktig skötväska, utan mer en stor handväska som man får ner lite extra i. Och som jag kan och vill använda sedan också. Har siktat in mig på en LV "Noe" nu, jag hoppas den ska funka! 

• accept
    Burberry skrev 2014-01-05 22:50:00 följande:
    Köpte den för ett par år sedan i deras outletbutik i Hackney, London så kommer inte ihåg vad den kostade, billigare än i vanliga butiker i allafall. Burberry.com har ju dem oftast också, löns kolla nu just, rean borde pågå där. Har också tvillingar, rymdes bra med dubbel uppsättning i väskan.

Tack!! Får kika på NK tror jag...
Svar på tråden Louis Vuitton skötväska, några tips?