• Anonym (Nyfiken)

Hade ni tjejer gått med på ballbusting om er kille ville det?

Är jävligt nyfiken på hur tjejer ser på detta, har inget jätteintresse själv men är lite småsugen så frågan är om man vågar fråga i framtiden.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hade ni tjejer gått med på ballbusting om er kille ville det?
  • Anonym (Inte okej!)

Över min döda kropp!

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Inte okej!) skrev 2014-01-05 22:35:16 följande:
    Över min döda kropp!

Motivering! Varför inte?
  • Anonym (Kille)

Röstade tveksamt för att se resultatet. Ska bli spännande att få veta hur pass vanligt det är då merparten av de jag frågat nekat, mestadels av rädsla att åsamka varaktig skada. Föreställer mig att det finns många anledningar. De flesta kvinnor som uppskattar dominans i sängen verkar vilja vara undergivna. Kanske har de bara svårt för män som de får för sig är svaga.

• Anonym (Maja)

Jag var tvungen att googla först. Nej. För risken att skada, göra honom steril eller kastrerad. Skulle aldrig vara övertygad om att det inte var ett självskadebeteende och skulle tycka det var porrskadat och creepy.

• Anonym (Tjej 28)

Nej jag tänder inte på att orsaka smärta, det skulle kännas helt fel och jag skulle vara rädd att skada honom.

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Maja) skrev 2014-01-05 22:43:55 följande:
    Jag var tvungen att googla först. Nej. För risken att skada, göra honom steril eller kastrerad. Skulle aldrig vara övertygad om att det inte var ett självskadebeteende och skulle tycka det var porrskadat och creepy.

Nu är risken för permanent skada väldigt liten, då får man fan ta i. Testiklarna är väldigt tåliga men ömma så det krävs inte mycket för att orsaka smärta. Men men, jag uppskattar svaret! Tack tack
  • Som snö

Ja. Givetvis! Svarade min brutta.

Fast jag ska inte låta henne testa. Om hon inte väldigt, väldigt gärna vill.

• sch32

Enda gången man skulle pröva på det är väl om man blir överfallen av någon pervolurk, men i sexuellt syfte, aldrig!

• Anonym (Nyfiken)

Skulle ni som röstat nej känna samma sak om det kom till annan sm i sexlivet?

• BitchesbetrippiN

Nej, blotta tanken på att göra så, oavsett hur mycket killen än skulle gå igång på det, är kväljande

• BitchesbetrippiN
    Anonym (Nyfiken) skrev 2014-01-06 01:20:02 följande:
    Skulle ni som röstat nej känna samma sak om det kom till annan sm i sexlivet?
    Beror på, juh.
Svar på tråden Hade ni tjejer gått med på ballbusting om er kille ville det?