• Anonym

bröstlyft med trådar?

Har hört att det finns en ny metod som man lyfter brösten med hjälp av trådar, den ska nyligen ha kommit till Sverige? Nån som vet något om den?

• Svar på tråden bröstlyft med trådar?
  • Anonym

Ingen som vet något?

• kossan mu

jag läste att man lyfter bägge brösten med en tråd som går under brösten.Trådarna sitter sen fast under nyckelbenenen...på nåt sätt...

• Anonym (OP)

Jag har gjort ett bröstlyft med trådar, men på diskussionen känner jag inte igen att det är det ni verkar tala om.
    Jag fick i alla fall trådar runt bröstvårtorna, brösten "drogs ihop" med trådarna och snitten hamnade runt bröstvårtan. Det blev väldigt bra, och ärren mycket diskreta till skillnad från den gamla ankarärrs-metoden...

• Cornette

Anonym OP - vill du berätta lite mer? Var gjorde du det, varför och hur mycket kostade det? Är mycket tacksam för svar!

• Anonym

Anonym OP - vill oxå veta mera! Blev du nöjd med resultatet? Hur länge säger dom att det ska "hålla"? Vill höra allt.......

• Anonym (OP)

Det kostade 26.000 kr, jag blev väldigt nöjd. Jag har absolut inte bra med pengar, men det var utan tvekan värt det! Hade kollat runt lite på bröstlyft innan, men jag ville inte ha "ankarärret" utan ett mer diskret ärr. Hur länge resultatet håller beror på om man går upp eller ner i vikt, får barn, bär stadiga behåar, tränar et c.
    Skickar med en länk för er som är nyfikna (kliniken jag gjorde min operation på). Kan jag svara på fler frågor, så är det bara att ställa

www.conturkliniken.com/index2.php

• Anonym (OP)

Så får man klicka sig fram på Behandlingar - bröst - bröstlyft men det förstod ni säkert!

Svar på tråden bröstlyft med trådar?