• sextiotalist

Har någon kändis gillat er status på FB (Ego-tråd)

Med kändis menar jag etablerade kändis, inte någon C-kändis som varit med i en reality-såpa en snabb sväng så

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har någon kändis gillat er status på FB (Ego-tråd)
  • sextiotalist

Jag har fb-vänner som har kändisar som vänner, jag har varit bekant med dom innan de blev kändisar

• Mamma Tintis

Jag har en kändis som fb vän, som har kommenterat några av mina statusar. En välkänd politiker måste väl räknas som kändis?

• LillGris

Röstade nej. Har iofs folk som är kända i en viss krets som nära vänner men de är inte "bli-igenkända-på-stan"-kända.

• sextiotalist
    Mamma Tintis skrev 2014-01-08 08:54:00 följande:
    Jag har en kändis som fb vän, som har kommenterat några av mina statusar. En välkänd politiker måste väl räknas som kändis?
    Räknas som kändis
  • sextiotalist
    LillGris skrev 2014-01-08 08:56:37 följande:
    Röstade nej. Har iofs folk som är kända i en viss krets som nära vänner men de är inte "bli-igenkända-på-stan"-kända.

De räknas också som kändisar, radioröster är ju kändisar.
  • LillGris
    sextiotalist skrev 2014-01-08 09:00:48 följande:
    De räknas också som kändisar, radioröster är ju kändisar.

Jo sant. Men de här är välkända inom vad ska man säga, sveriges punk-rock-scen. Men nån som inte lyssnar på den typen av musik skulle antagligen inte ens känna igen bandnamnet. :)
  • sextiotalist
    LillGris skrev 2014-01-08 09:05:58 följande:

Jo sant. Men de här är välkända inom vad ska man säga, sveriges punk-rock-scen. Men nån som inte lyssnar på den typen av musik skulle antagligen inte ens känna igen bandnamnet. :)
    Då förstår jag. Nja, då är de nog inte etablerade kändisar, även om de är välkända inom en liten krets
  • LillGris
    sextiotalist skrev 2014-01-08 09:08:06 följande:
    Då förstår jag. Nja, då är de nog inte etablerade kändisar, även om de är välkända inom en liten krets

Därav nej:et :) men! Jag har en väninna som bestämt hävdar att hon ska bli Sveriges statsminister, så när det blir sanning återkommer jag med ett ja ;)
Svar på tråden Har någon kändis gillat er status på FB (Ego-tråd)