• Anonym (ee)

Jag fick missfall :(

Jag känner mig helt tom inuti. Är nog fortfarande i chock! Allt känns för jävligt. Hade nästan tagit 3 år att bli gravid, vi stod i kö för IVF och blev spontan gravida. vi var så lyckliga. Och när vi äntligen passerade v.12 så andades vi ut. Igår fick jag missfall v.14. hade aldrig tänkt dom banorna. man har hört att det ska vara innan, men när vi pratade med läkaren så var det vanligt även efter v.14.. 
    Känns lite som man tappat livsglädjen. kändes jävligt tufft att förlora fostret så sent. Min första efterlängtade graviditet är borta. Allt är så skört. Jag hoppas på att kunna repa mig så småningom, men de känns långt borta. Någon med erfarenheter om missfall hur kom ni vidare ? 

• Svar på tråden Jag fick missfall :(
  • Anonym (1)

Fy vad jobbigt beklagar. 
    Varit inne och kollat så de är mf eller har du bara blödit lite hemma?

• Anonym (ee)

Vi åkte in till sjukhuset fick de bekräftat. Fostervattnet gick i väntsalen :/ 

• Anonym (1)

Fy vad jobbigt hoppas ni snart kan försöka igen.

• Anonym (Så tråkigt)

Ville bara ge en kram!! Så hemskt när sånt händer! Håller tummarna att ni lyckas igen och kommer ända fram. Kram

• Anonym (Ledsen)

Usch så ledsamt för er! Tillåt dig själv att sörja, vara arg och uppgiven! Styrkekram till dig!!

• lenasrikard

hejsan var rul i torsdag fick kostarerat sen missfall foster hade dött v 17 jag var i vecka ska in på sjukhus på måndag mår bara skit och blä just nu 

Svar på tråden Jag fick missfall :(