• Anonym (bonusmamma)

åhhh vad jag saknar den "hemliga" gruppen för bonusmammor

Skulle så gärna dela tankar och funderingar med någon....men det är lite svårt att beskriva situationen utan att det skulle kännas igen...

Kan bara hoppas att det blir ett bra år...just nu har det inte startat på bästa sätt....

• Svar på tråden åhhh vad jag saknar den "hemliga" gruppen för bonusmammor
  • Frida07

Är själv bonusmamma och förstår vad du menar. 
    Det är alltid skönt att kunna ventilera med andra som sitter i ungefär samma sits.
    Skulle det vara så att du vill ventilera tankar och funderingar så kan du alltid skicka privat meddelande till mig. 

• Anonym (jag med)

Känner lika. För många specifika detaljer, för lätt känna igen men behöver verkligen ventilera.

• lindis03

Jag har precis blivit bonusmamma och känner att jag Också behöver dela mina tankar med någon..!

• Anonym (Jag med...)

Jag vill oxo dela dessa tankar och känslor med andra...

• Brumma

Kollar inte mina meddelanden varje dag men försöker göra det några gånger i veckan.

Har varit bonusmamma i många år o har det relativt bra men det har varit ganska mkt "gupp" under vägen. Det är fortfarande inte helt konfliktfritt.

Vill ngn skriva så är det bara att göra - vet hur viktigt det kan vara att gå ventilera utan att få påhopp för att man råkar vara bonusmamma.

Jag lovar inte att hålla med men att inte döma ;)

• BioBonus
    Brumma skrev 2014-01-09 14:51:20 följande:

Kollar inte mina meddelanden varje dag men försöker göra det några gånger i veckan.

Har varit bonusmamma i många år o har det relativt bra men det har varit ganska mkt "gupp" under vägen. Det är fortfarande inte helt konfliktfritt.

Vill ngn skriva så är det bara att göra - vet hur viktigt det kan vara att gå ventilera utan att få påhopp för att man råkar vara bonusmamma.

Jag lovar inte att hålla med men att inte döma ;)

Jag säger som Brumma. Jag finns också som bollplank via inkorgen. Är bonusmamma, biomamma, omgift (dvs mina barn har bonuspappa) och fd har ny som alltså blir ungarnas bonusmamma. Vårdnadstvister och lysande samarbete står också på CVt. Så här finns alla rollerna ????
  • Anonym (bonusmamma)

Tack så mycket för att ni är så många som ställer upp med ett öra eller två Glad

• CrazyInLove

Går det inte att skapa ett forum för oss bonusmammor som behöver det och vill vara med?

• Anonym (Iam)

Apropå grupper och bonusmammor, var blev den tidigare så väldigt aktiva "Iam" av? Någon som vet?

• BioBonus
    CrazyInLove skrev 2014-01-09 18:58:57 följande:

Går det inte att skapa ett forum för oss bonusmammor som behöver det och vill vara med?

Vi hade ett sådant, men sen togs info därifrån och användes "mot" en medlem i det öppna forumet. Det var meningen att alla i gruppen skulle vara bonusmammor, men så blev det inte.

Det är svårt att veta vilka som går med i gruppen för att de vill ha stöd och vilka som går med för att jävlas...
Svar på tråden åhhh vad jag saknar den "hemliga" gruppen för bonusmammor