Finns det någon att prata med?
Hejhej... Jag är en tjej på 19 år. Jag vet inte riktigt vart jag ska vända mig, men har läst mycket här på FL och sett att det finns många som gärna skriver av sig och är som ett stöd. Och jag känner verkligen att jag behöver skriva av mig och få någon typ av stöd för att kunna gå vidare.. Det senaste 3 veckorna har jag känt mig helt tom inuti, inte känt någon livslust överhuvudtaget. Jag känner att allting känns så meningslöst... Jag blev lämnad av min pojkvän för en månad sen och den första veckan mådde jag helt okej och kände att det inte var oväntat att det tog slut. Vi har haft jätte många bråk och tjafs och inte riktigt kommit överens. Vi var tillsammans i två år och han var och är fortfarande allt jag behöver för att må bra. Med han spelade det ingen roll vad jag gjorde, om jag var arbetslös eller bodde i en källare eller vad som helst så länge jag var med honom. Men nu när det är slut och han har gjort det klart för mig att det aldrig kommer att bli vi igen och jag börjar inse det så har allt vart upp och ner. Jag börjar gråta för minsta lilla och har ingen aning om vad jag ska göra nu i livet. Allt står stilla... Jag vet att jag bara är 19 år och har hela livet framför mig, men jag kan inte känna av någon lycka alls.. Jag har inga vänner kvar och ingen att vända mig till, det är väl en av anledningarna till att jag skriver här... Mina vänner försvann med tiden under de två åren jag var tillsammans med mitt ex... Jag vet verkligen inte vad jag ska göra...jag går ständigt runt med en klump i magen och tårar i ögonen... Jag har praktiskt sätt begravt mig framför tv:n i flera veckor nu. Jag orkar verkligen ingenting längre... Är det någon här som känt detsamma? Och hur tog ni er ur det? Jag känner verkligen att jag inte har något kvar att leva för, det är så sjukt jobbigt... Mitt ex var inte bara min pojkvän utan även min fästman, vi planerade barn tillsammans och hade ljusa planer inför framtiden. Jag gråter hela tiden, dels på grund av mitt ex men även för att jag känner mig så jävla vilsen just nu... Jag känner att jag aldrig kommer finna lyckan igen.. Mitt ex tog allt det ifrån mig när han lämnade mig... Jag hoppas det finns någon här som orkar lyssna å ha kontakt här, och gärna kan dela med sig av tips och egna erfarenheter...