• Salikon

tipsa om aktivitet i stockholm med 3,5 åring vardagar. gärna bebisvänligt

Hej Är det någon som har tips på vad man kan hitta på på vardagar i Stockholm. Jag är föräldraledig med en sju månaders bebis och vill ha dottern hemma några dagar i veckan. De öppna förskolor jag besökt är det mest bebisar på. Även om min dotter tycker det är roligt att att pussa och annat så skulle det vara kul med något där det finns andra barn i hennes ålder. Har ni några tips? Ps. Inte och lekland och annat hysteriskt.

• Svar på tråden tipsa om aktivitet i stockholm med 3,5 åring vardagar. gärna bebisvänligt
  • Rainbow Dash

Har ni varit på "rum för barn" i Kulturhuset? Spårvägsmuseet är också poppis. Vanligt bibliotek brukar funka och finns massor av museer, de flesta har bra rum för barnen att leka i. Tex tekniska, stadsmuseet och Naturhistoriska gillar mina ungar.

• Mymla

Och muséer tex tom tits, tekniska, junibacken, aquaria, fjärilshuset, naturhistoriska. De är lugna och barnvänliga på vardagar o finns massa kul att leka med o äta lunch på.

• Salikon

Tack för tipsen. Vi har varit på museer och bibliotek och det älskar hon. Badhus vågar jag inte med bebis och henne samtidigt. Är det någon som vet om det finns någon öppen förskola där lite större barn brukar gå? Jag söker något vi kan göra återkommande, tillsammans alla tre. Där min dotter kan hitta någon att leka med. Det blir liksom inte så om man går på museer och bibliotek. Var är alla föräldralediga med stora barn? Ska testa rum för barn.

• Salikon

Jag skriver från en surfplatta, därav utebliven styckeindelning. Sorry!

• Mymla

Rum för barn är jättepoppis, de brukar även ha lite schemalagda aktiviteter tex sagoläsning, målning, pyssel. Många föräldralediga där

• Salikon
    Mymla skrev 2014-01-09 15:14:12 följande:
    Rum för barn är jättepoppis, de brukar även ha lite schemalagda aktiviteter tex sagoläsning, målning, pyssel. Många föräldralediga där

Tack, vi får testat det.
Svar på tråden tipsa om aktivitet i stockholm med 3,5 åring vardagar. gärna bebisvänligt