• jemo2014

    Vi som börjar med Pergotime i januari 2014

    Ja, rubriken säger väl allt?
    Jag är så laddad för att sätta igång "på riktigt" med bebisverkstad nu. Det känns ju som alla andra försök vi gjort, innan vi visste att jag har pcos, varit onödiga. Nu kommer förhoppningsvis ägglossningen igång och chansen att vi blir gravida ökar markant. 
    Det har varit en sommar och höst med nedslående resultat varje månad, jag har testmissbrukat och varit nedstämd (undrade varför de där jäkla ägglossningsstickorna aldrig visade fullt utslag..?). Men så kom jag till Sophiahemmet i december och fick min diagnos och sedan dess känns livet mycket mera hoppfullt. Vi ska starta med Pergotime när min nästa mens börjar (det vet man ju aldrig när den kommer) och sedan har jag för mig att gynekologen vill ge det åtminstone tre försök. Hon har även ställt oss i kö till ivf så vi får väl se hur det blir.

    Men en sak är säker: Resan börjar nu!

    Hänger ni med?

  • Svar på tråden Vi som börjar med Pergotime i januari 2014
  • Asiela

    Finns en tråd som heter "vi som börjat/börjar med pergotime i december/januari" kom med där :)

    Jag började med pergotime (första kuren) för fyra dagar sedan.

  • jemo2014
    Asiela skrev 2014-01-09 17:59:22 följande:
    Finns en tråd som heter "vi som börjat/börjar med pergotime i december/januari" kom med där :)
    Jag började med pergotime (första kuren) för fyra dagar sedan.
    Haha jag var visst redan med där :) Då använder jag den tråden istället! Tack!
Svar på tråden Vi som börjar med Pergotime i januari 2014