var hittar man bra ryggsäckar för 1åringar?
Är ute efter en bra ryggsäck åt min ettåring som precis börjat på dagis som hon kan ha när de går på utflykt. Nån som vet någon bra? Gärna med spänne i fram så den inte åker av.
Är ute efter en bra ryggsäck åt min ettåring som precis börjat på dagis som hon kan ha när de går på utflykt. Nån som vet någon bra? Gärna med spänne i fram så den inte åker av.
Little Life har små söta ryggsäckar, även polarn o pyret. Det är dock väldigt små ryggsäckar, men skulle passa en 1-åring.
Minikånken kanske? De är ju så söta.
Låt personalen ta en redig ryggsäck till frukten och förstör inte ryggen på din ettåring. När barnen börjar förskoleklass (6 år) är de redo att bära sin egen frukt och vattenflaska på utflykter.
Haglöf har en liten, kanske den kan passa?
http://www.prisvardast.se/p/haglofs-corker-xs-5l.php
Ett så litet barn ska inte ha en packad ryggsäck.
De kommer aldrig att göra utflykter där barnen måste släpa med sig packning!
Men herregud de var de inte jag som bestämde att hon skulle ha en ryggsäck så hon kunde ha matsäck i. var förskolan som sa de till mig att de gick på utflykt och att de skulle ha en LÄTT matsäck med. Och jag är väl inte så dum så att jag packar den tungt. Jag frågade en enkel fråga och jag tänkte visst. Jag ska inte packa en ryggsäck med nån tung frukt. Finns väl annat lätt att äta på en utflykt som inte väger nåt alls.
Men herregud de var de inte jag som bestämde att hon skulle ha en ryggsäck så hon kunde ha matsäck i. var förskolan som sa de till mig att de gick på utflykt och att de skulle ha en LÄTT matsäck med. Och jag är väl inte så dum så att jag packar den tungt. Jag frågade en enkel fråga och jag tänkte visst. Jag ska inte packa en ryggsäck med nån tung frukt. Finns väl annat lätt att äta på en utflykt som inte väger nåt alls.
Med "lätt matsäck" avsåg de kanske att maten ska vara enkel, snarare än fysisk lätt. Typ en ostmacka och banan framför pannkakor och fruktsallad.