• Herman87

Vad skulle ni tjejer tycka om en kille som gett upp?

Jag är en kille som aldrig haft någon relation eller nåt intimt umgänge med en tjej och jag har accepterat att det kommer att förbli så och tänker gå vidare i livet och sluta tänka på det helt enkelt, för det plågar mig.

Vad skulle ni tjejer tycka om eran killkompis sa att han helt har gett upp hoppet om att träffa en tjej om ni frågade hur det går med tjejerna? Jag har funderat på att säga det till kompisar och familj när dom frågar nästa gång för att slippa fortsätta höra frågan.

• Svar på tråden Vad skulle ni tjejer tycka om en kille som gett upp?
  • Lindsey Egot the only one

Självfallet ska du kunna säga det till dina närmaste. Även om du ger upp hoppet betyder det inte att hoppet ger upp om dig.

• Anonym (.)

Det beror väl på skälet. Jag skulle ha svårt för att umgås med en självömkande offerkofta. Finns det väldigt goda skäl kan jag förstå valet, men jag skulle nog ha svårt för att bara se på när personen accepterade trots att han ville ha en partner.

• Anonym (varför)

Varför ger du upp?

• Anonym (ungefär)

Ungefärlig ålder på dig TS?

• en blind vän
    Anonym (ungefär) skrev 2014-01-09 22:25:36 följande:
    Ungefärlig ålder på dig TS?
    Jag gissar att Herman är född 1987.
    ,--O-O
  • Herman87
    Anonym (.) skrev 2014-01-09 22:15:53 följande:
    men jag skulle nog ha svårt för att bara se på när personen accepterade trots att han ville ha en partner.
    Det var lite det jag tänkte. Men jag orkar verkligen inte höra frågan, jag orkar bara inte mer.
    Anonym (varför) skrev 2014-01-09 22:22:46 följande:
    Varför ger du upp?
    Efter nästan 30 år av misslyckande med tjejer är det dags att inse att jag är värdelös i kvinnors ögon.

• Anonym (varför)

Varför säger du så för? :( berätta lite om dig? Vem ärdu? :)

• Herman87
    Anonym (varför) skrev 2014-01-09 22:36:46 följande:
    Varför säger du så för? :( berätta lite om dig? Vem ärdu? :)
    Oj, det är inte lätt att skriva en historia om sig själv. Men jag gör en liten punktlista:

26 år
    167cm lång
    64kg
    Hela och rena fina kläder
    Egen lägenhet
    Lugn
    Inte intresserad av att resa
    Gillar både hemmakvällar och utekvällar
    Varken snygg eller ful
    Liten snopp (12cm)
    Kort mörkblont hår
    Oskuld
    Aldrig haft en tjej
    Tystlåten, fast inte socialt inkompetent
    Liten kompiskrets
    Ett jobb jag trivs med
    Otränad
    Allmänbildad
    Få intressen

Och det största: Tjejer tycker jag är ful. Det har flera sagt till mig, även nu i vuxen ålder.
  • Anonym (ungefär)
    en blind vän skrev 2014-01-09 22:27:38 följande:
    Jag gissar att Herman är född 1987.
    Öh, hehe host hostFoten i munnen. Så det kan bli!

Herman, jag tycker du låter verkligt deprimerad o tror du skulle behöva nåt antidepressivt. Du är INTE värdelös, du bara känner det så just nu. Har du jobb, bostad o ett bra liv i övrigt?

Stor varm kram till dig, tror du behöver detSolig!

• Anonym (varför)

Vart kommer du ifrån? Utseende kan ja inte kommemtera då ja ej vet hr du ser ut..

Svar på tråden Vad skulle ni tjejer tycka om en kille som gett upp?