2 missfall, en tvångsabort och en dödfödd
Jag är idag 27 år gammal, förlovad med min livskärlek. Vi har varit ihop i snart 6 år och varit förlovade i snart 2 år. Han har 2 döttrar sen tidigare, men yngsta dotter blev tack vare hans ex som han hade flickorna med fått sina barn omhändertagna och hans minsta dotter fanns där. Då socialen anser eller ansåg att en ensamstående pappa kunde inte hantera två små döttrar. Trots att jag fanns i bilden. Han fick efter 3 års kamp ensam vårdnad över sin äldsta dotter som är idag 11 år, men 5 åringen sitter fast i fosterhem och han vet ingenting och får inga svar. Och då vi hade varit tillsammans i 3 år hade vi haft oskyddad samlag och försökt skaffa barn då jag inte har egna. Samt haft sån otur med mina tidigare graviditeter. Den senaste var då vi förlorade våran dotter den 4/3 2013, hon dog i min mage samt hade ingen vänster arm eller vänster ben. Min gyn-läkare tog fostervattensprov och kollade efter kromosonavvikelser, och de fann inget, förutom en ovanlig symtom eller diagnos "morbed band syndrom", vilket innebar mer eller mindre att fostret satt fast i livmoderväggen och vänstra sidan hade inte kunnat utveckla arm eller vänster benet. Men jag vill inte ge upp, vill ha tips på hur jag kan göra och vem man kan prata med.
MVH Sassy