• chow

Graviditetskollen.nu

Har någon beställt test från Graviditetskollen.se? Är det en bra sida att beställa ifrån?

Behöver svar omgående.

• Svar på tråden Graviditetskollen.nu
  • jennyperry

Hej. Jag har beställt ' gick väldigt fort i leverans. Bra kontakter å bra erbjudanden man får.... Men testen visar gör mig idag konstigt. Visar stark neg plus ett svagt pluss. Jättekonsyigt.. Men kan vara hormonnivå eller bara dåliga tester.... Vet Mvh

chow skrev 2014-01-10 23:32:50 följande:
    Har någon beställt test från Graviditetskollen.se? Är det en bra sida att beställa ifrån? Behöver svar omgående.

• LIsasz

För mig har det iaf fungerat som det ska. Dessutom har de billiga tester och frakt.  jag skulle rekommendera dom iaf

• Lovisa89

Planerar själv för barn så köpte en del ägglossnings och graviditetstest från graviditetskollen och det funkade bra, både testerna och leveransen. 

• Ellionora01

Varför chansa med Kinesiska "noname stickor" från kollen när man kan köpa tester från testlagret som har varit på marknaden sedan 2006..

• Beautifully Decayed

Dom har bra priser, service och snabb leverans men testerna är skit. Har testat med deras stickor och stavar 2 mornar i rad med morgonen och har inte ens fått ett litet streck. Cb gav mig ett fint plus imorgon och fick 1-2 veckor gravid på digitala. Känns som att cb verkligen blivit bättre på senaste åren. Och dom billiga testerna har tappat mycket i kvalité.

• Ammi86

Jag köpte tester från testlagret för några år sedan. Dom var fullständigt värdelösa, gav negativt resultat trotts att jag sedan fick reda på att jag varit flera veckor gravid då jag testade dem. Vad jag vet så finns det inga tester på marknaden som inte är tillverkade i Kina så att det på något sätt skulle vara negativt e ju helt fel. Det mesta idag görs ju faktiskt i Kina. Har en väninna som köpte sina på www.graviditetskollen.nu då var det iofs ägglossningsstavar men hon var väldigt nöjd med dem..

Svar på tråden Graviditetskollen.nu