• Rob 666

Kåt på svägerskas fittdoft

Ja mitt första inlägg på familjeliv blir alltså lukten på min svägerska fitta. Jag förstår om ni genast katalogisterar mig som pervers, men läs vidare så kanske ni ser mig som mänsklig eller ev. som ännu mer pervers:)

Jag fick alltstå vid ett besök hos min bror tillfälle att lukta på min svägerskas trosor. Detta är INTE något jag brukar göra när jag besöker kvinnobekanta, men denna gång låg dom helt fritt kastade, väntande på någon att  plocka upp dom och lukta på dom:)

Det som var så fascinerande var att de luktade så in i h****e gott! Precis lagom syrligt och med en pikant underton av kiss! Jag vet att detta låter helt perverst men jag blev helt enkel galet kåt av denna doft. Min kuk blev som ett järnspett på två sekunder!

Jag har i min ungdom luktat på både min mors och min systers trosor och blivit upphetsad av även dessa, men de har helt enkelt "bara" luktat gott. Min frus trosor luktar riktigt illa så dessa har jag lärt mig att inte lukta på. Jag älskar dock att slicka fitta, men jag gör bara det bara när min fru just har duschat. Det kan visserligen vara upphetsande att bli tillsagd att slicka även en illaluktande fitta, men det vore ju klart bättre att slicka en som luktar (och smakar) gott.

Nu har jag vid senare tillfällen lyckats lukta på flera av min svägerskas trosor och alla luktar precis lika gott. Jag vet inte hur jag ska beskriva detta för er som tycker att jag är en pervers jäkel, men det är en doft som är helt underbar, jag skulle kunna göra vad som helst för att få slicka hennes fitta. Det måste ha något med mina hormoner att göra, jag blir verkligen helt galet kåt av hennes doft.

Ja, som ni förstår så är mitt dilemma att jag är så in i h******e kåt på min svägerska. Vad ska jag göra? Jag tänker på henne hela tiden varje dag. Och allt detta bara för en viss fittdoft, är det inte patetiskt så säg:)

Skulle vara tacksam om ni kunde dela med er av era erfarenheter av lukt och smak på det kvinnliga könet, kan man göra något för att ändra lukten? Och är det en bra ide att ha ett sexuellt förhållande med sin svägerska:)

• Svar på tråden Kåt på svägerskas fittdoft
  • lejon 789

Jag är också doftälskare även om jag aldrig sniffat trosor så jag förstår hur du känner: Doften av kvinnans kön är berusande och den varierar väldigt mycket under månaden. Men du måste låta bli din brors fru om inte hon tar initiativ

• Rob 666

lejon 789:

Det var en bra beskrivning att det är en berusande doftGlad Och jag är väl medveten om att jag inte bör inleda en sexuell relation med min svägerska.

Men samtidigt har jag en otroligt stark drift att göra något för att få denna doft. Det är kanske den starkaste drift jag har känt i mitt liv.

Det kan naturligtvis tyckas obegripligt för en kvinna, men jag tror att min åtrå för min svägerska kan jämställas med moderskänslan en kvinna (och en man) får för sitt barn.

Jag räknar med att detta påstående får en hel del kritik, men jag tror ändå att dessa båda känslor är av lika stor vikt för mänsklighetetens fortlevnad. Därför anser jag att min åtrå till min svägerska inte är så patetisk som man kan tro vid förta anblicken.

Rob 666

• jonaskarp

Fy fan. Lukta på gamla trosor med inlägg av urin, bajs, fittsaft, gammal tång, kokain, ammoniak och fiskrens.

• Rob 666

jonaskarp:

Ja du är väl en sån som bara tänder på släta, oknullade femåringar. Fy fan för såna äckliga kryp som dig. gör oss en vanliga människor en tjänst och anmäl dig själv hos pedofilenheten, tack på förhand.

• Ernst Hugo

Låter underbart Rob, men tänk med rätt huvud

• Anonym (P)
    Rob 666 skrev 2014-01-11 02:44:43 följande:

jonaskarp:

Ja du är väl en sån som bara tänder på släta, oknullade femåringar. Fy fan för såna äckliga kryp som dig. gör oss en vanliga människor en tjänst och anmäl dig själv hos pedofilenheten, tack på förhand.

Du var normal tills du skrev att du även luktat på din mammas och systers trosor och blivit upphetsad!

Så du incest...inte så normalt!!
  • Anonym (Kille)

Om man återgår till TS så är det lite spännande. Jag brukar lukta på flickvännens trosor i hemlighet. Det jag vill komma till är att ibland luktar dom på ett sätt som gör att petterniklas reagerar i byxan. Finns det någon fysiologisk förklaring på detta? I doften i trosorna finns det något som triggar parningsinstinkten eller är det psykiskt enbart?

Läkarstudenter - var är ni? :)

• Anonym (Alexandra)
    Anonym (Kille) skrev 2014-01-11 12:14:09 följande:
    Om man återgår till TS så är det lite spännande. Jag brukar lukta på flickvännens trosor i hemlighet. Det jag vill komma till är att ibland luktar dom på ett sätt som gör att petterniklas reagerar i byxan. Finns det någon fysiologisk förklaring på detta? I doften i trosorna finns det något som triggar parningsinstinkten eller är det psykiskt enbart?
    Läkarstudenter - var är ni? :)
    Ja, under ägglossningen, d.v.s. den tid då kvinnan har lättast för att bli befruktad. Jag är typ våt heela tiden och superkåt några dagar efter "röda veckan" när jag har ägglossning och då luktar det lite mer, ehh fitta. Annars luktar jag typ inte alls. Jag blir t.o.m. kåt av min egen fittlukt som kan sitta kvar lite lätt i jeansen jag använt.
  • andersflanders
    Anonym (Alexandra) skrev 2014-01-11 12:24:48 följande:
    Ja, under ägglossningen, d.v.s. den tid då kvinnan har lättast för att bli befruktad. Jag är typ våt heela tiden och superkåt några dagar efter "röda veckan" när jag har ägglossning och då luktar det lite mer, ehh fitta. Annars luktar jag typ inte alls. Jag blir t.o.m. kåt av min egen fittlukt som kan sitta kvar lite lätt i jeansen jag använt.
    Mmmm.......hej Alexandra - det var en fin o målande beskrivning
    av ditt underlivs livsföring o välmående - tell me more:))

• Anonym (Kille)
    Anonym (Alexandra) skrev 2014-01-11 12:24:48 följande:

Då vet jag inte hur det funkar för min tjej som har spiral eller vad det heter. Hon har inte mens då men har hon ägglossning på samma sätt som utan P-medel? Jan det vara så att ämnen hon utsöndrar något vissa veckor som ger en doft som gör en kåt?

Jag tror inte fröken tog upp detta på biologin i 9:an och gjorde hon det så var jag nog sjuk den dagen. :)
Svar på tråden Kåt på svägerskas fittdoft