Kåt på svägerskas fittdoft
Ja mitt första inlägg på familjeliv blir alltså lukten på min svägerska fitta. Jag förstår om ni genast katalogisterar mig som pervers, men läs vidare så kanske ni ser mig som mänsklig eller ev. som ännu mer pervers:)
Jag fick alltstå vid ett besök hos min bror tillfälle att lukta på min svägerskas trosor. Detta är INTE något jag brukar göra när jag besöker kvinnobekanta, men denna gång låg dom helt fritt kastade, väntande på någon att plocka upp dom och lukta på dom:)
Det som var så fascinerande var att de luktade så in i h****e gott! Precis lagom syrligt och med en pikant underton av kiss! Jag vet att detta låter helt perverst men jag blev helt enkel galet kåt av denna doft. Min kuk blev som ett järnspett på två sekunder!
Jag har i min ungdom luktat på både min mors och min systers trosor och blivit upphetsad av även dessa, men de har helt enkelt "bara" luktat gott. Min frus trosor luktar riktigt illa så dessa har jag lärt mig att inte lukta på. Jag älskar dock att slicka fitta, men jag gör bara det bara när min fru just har duschat. Det kan visserligen vara upphetsande att bli tillsagd att slicka även en illaluktande fitta, men det vore ju klart bättre att slicka en som luktar (och smakar) gott.
Nu har jag vid senare tillfällen lyckats lukta på flera av min svägerskas trosor och alla luktar precis lika gott. Jag vet inte hur jag ska beskriva detta för er som tycker att jag är en pervers jäkel, men det är en doft som är helt underbar, jag skulle kunna göra vad som helst för att få slicka hennes fitta. Det måste ha något med mina hormoner att göra, jag blir verkligen helt galet kåt av hennes doft.
Ja, som ni förstår så är mitt dilemma att jag är så in i h******e kåt på min svägerska. Vad ska jag göra? Jag tänker på henne hela tiden varje dag. Och allt detta bara för en viss fittdoft, är det inte patetiskt så säg:)
Skulle vara tacksam om ni kunde dela med er av era erfarenheter av lukt och smak på det kvinnliga könet, kan man göra något för att ändra lukten? Och är det en bra ide att ha ett sexuellt förhållande med sin svägerska:)