• Pluttan

    Vi som väntar barn i slutet av juni

    Hej vi väntar vårt tredje barn med BF någon gång runt 28 juni. Finns det fler som väntar barn precis på gränsen mellan juni /juli?


    ~pojke 2000 flicka 2012~♡
  • Svar på tråden Vi som väntar barn i slutet av juni
  • Maramina

    Jag hoppar också in här om det är ok? Jag väntar vårt andra barn och BF är den 26 juni.

    Har ni kollat kön? Vi ville inte göra det, vill dra ut på den spänningen tills det är dags

  • Geléhallon89
    Maramina skrev 2014-04-12 18:38:15 följande:
    Hur går det för alla här?
    Här går det bra, men idag är magen väldigt hård och stramar extra mycket. Lite ont upp till i magen.  :/   hur går det sj? :) 
    Vincent 080622 <3 Nr 2 BF 29juni flicka <3
  • Maramina

    Det börjar bli riktigt tungt nu och tyngre har det blivit pga en djävulsk hosta som suger de sista krafterna ur mig och jag har nu varit hemma några dagar. Jag har verkligen försökt orka jobba den senaste tiden, med flera större leveranser hängandes över mig(har planerat jobba även nästa vecka), men den här förkylningen känns som droppen som fått bägaren att rinna över och jag är numera ett nervrak. Jag har fått tid hos läkare imorgon, vilket jag är sanslöst nervös för. Är så rädd för att denne ska bagatellisera hur jag mår och ifrågasätta vad jag gör där. Men jag hoppas ändå på att bli hörd och få en sjukskrivning för de sista planerade arbetsdagarna. Jag har enormt med skuldkänslor som det är för att jag inte kunnat leverera allt jag borde, och för att jag varit borta från jobbet nu. Om då läkaren också visar att jag borde klara av de sista dagarna... Ja, då är jag rädd att jag bryter ihop totalt. Jag vill ju orka! Jag vill ju kunna jobba som planerat, men som det är nu... Ja, ja. Vi får se hur det blir


  • mina81

    Urk vad jobbigt för dig, när man är gravid och blir "förkyld" tar det hårt...Kan inte tänka mig annat än att du blir sjukskriven, annars byter du läkare.
    Håller tummarna för dig...Glad

Svar på tråden Vi som väntar barn i slutet av juni