Lampa över soffbordet?
En lampa över soffbordet, att ha eller icke ha? Vad har ni? Tips på lampa?
En lampa över soffbordet, att ha eller icke ha? Vad har ni? Tips på lampa?
Jag har ingen lampa över soffbordet, men det är mest för att vi har ett "spänntak" eller vad det nu heter. Det går i allafall inte att sätta upp så mycket utan att det går sönder. Vi har bara en taklampa och fönsterlampor.
Och så är jag helt galen i levande ljus så det kryllar det av
Vi har en lampa över vårt soffbord...har ingen bild för tillfället men om du går in på Cerveras hemsida och kollar deras senaste utskick så heter den Bolla 50cm...fast vår är i rött...även om jag tror jag gillar den genomskinliga lite bättre när jag tänker efter...hmmm....Ljuset blir i alla fall "vitt" på bordet från vår eftersom innekulan är vit. På utsidan lyser den rött.
Vi har tänkt att ha tre mindre lampor över vårt soffbord som skall hänga i lite olika höjd då vi flyttat. Våra lampor (de är inköpta) är i metall- en är i aluminium, en är i mässing (tror jag) och den tredje är i "brunerad" mässing. De kommer från Louis Poulsen och heter "Toldbod" om jag inte misstar mig.
Vi har inte det, istället har vi en stor golvlampa från ikea i hörnan (vid sofforna).
Vit rislampa, skitsnygg. Ger bra ljus dessutom.
min syrra har en stor med långa armar som hänger över soffbordet, dne är skitpraktisk man kan släcka några lampr om man vill kolla på tv i lite mer mysbelysning :-P
Vi har en över soffbordet. Behövs kanske inte om man har beslysning på andra ställen, men vi hade inte klarat oss utan. Finns i galleriet om du är nyfiken. Det är en "gammal" en, jag köpte den kanske...tja, 1993 kanske?! Tycker jättemycket om den fortfarande, faktiskt!
Jag har bild i mitt galleri på vår v-rumslampa. Det är den med de runda paljetterna.