• Anonym (Spännande)

Jag skall tighta till underlivet med laser,intimlase

3 februari skall jag och försnäva underlivet! Med Intimlase, en laserbehandling som lär vara skonsammare än operation men med bra resultat. Har fött två barn, senaste för 8 månader sedan. Första blev jag klippt, andra så sprack jag och blev sydd. Underlivet är i "bra skick" men känner att jag vill förbättra. Har varit duktig på att göra knipövningar. Kommer att skriva här sedan hur resultatet blir. Är det någon annan som gjort laserbehandling här?

• Svar på tråden Jag skall tighta till underlivet med laser,intimlase
  • Refire

Tänker du få fler barn eller gör man ett sånt ingrepp när man är klar med barnafödandet?

• Anonym (Spännande)

Du kan skaffa fler barn berätta de. (jag har två, vet inte om det blir fler)

• Refire
    Anonym (Spännande) skrev 2014-01-11 16:45:23 följande:
    Du kan skaffa fler barn berätta de. (jag har två, vet inte om det blir fler)
    Okey. Vad är anledningen till att du gör ingreppet?
  • Anonym (Spännande)

Jag känner att jag är större inuti, och vill både att jag och min man skall njuta ännu mer(ingenting som han har krävt eller varit besviken på)

• Refire
    Anonym (Spännande) skrev 2014-01-11 16:50:43 följande:
    Jag känner att jag är större inuti, och vill både att jag och min man skall njuta ännu mer(ingenting som han har krävt eller varit besviken på)
    Låter bra  Solig
  • Anonym (Spännande)

Ingreppet tar en halvtimme allt som allt. Ingen penetrerande sex på en vecka annars allt som vanligt dvs vanligt liv utan sjukskrivning osv.

• Anonym (Slapp :()

Jag har funderat på ngt liknande, men inte tagit reda på fakta, jag har ett barn, har frågat mannen om det känns 'annorlunda' han säger nej men jag tycker att det gör det. När jag har mens kan jag inte kissa utan att behöva byta tampong, för att den typ åker ur, det känns ju inte normalt :(

Vad kostar det att göra det?

• Anonym (Spännande)

Så idag har jag gjort behandlingen! Man gör två, och den görs en månad efter första behandlingen. Var jätte nervös men personalen och läkaren var jätte trevliga. Gjorde inte ont. Behandlingens skedena gjordes fem gånger och i slutet av varje del så brände det lite men absolut ingen hemsk smärta. Restriktionerna är ingen sex på en vecka och ingen träning eller tunga lyft på en vecka. Fortsättning följer :)

• Anonym (man)

Fattar inte hur det öht är fysiskt möjligt ?
    Hur kan att bränna hud och muskler med laser göra någon tajtare ?

• Anonym (Spännande)

Ingenting som bränns.

• Anonym (Spännande)

Hemma runt 15. Jag gjorde det idag i Helsingfors, hann med introduktionserbjudandet 590 euro eftersom jag boka tidigt. Nu är det 890 euro på just den kliniken..

• Anonym (Lösmusen)

Hej och puff!

Jag är intresserad av laserbehandling av min stackars snippa. Hur gick det? Blev det någon skillnad?

• mikaela85

Hej puffar också på den här tråden! Skulle vara jätte tacksam för svar och veta hur det gick för dig?

Svar på tråden Jag skall tighta till underlivet med laser,intimlase