• Tessa17

Weekend i London

Hej, vill tillbringa 3-4 dagar i juni i London var och hur bokar man en weekend in London på bästa sättet. Vi är 3 personer som reser , helst vill vi ha en paket flyg + hotell. Tack för hjälpen

• Svar på tråden Weekend i London
  • rosenknopp83

Akrtours åker vi alltid med,de har bra priser osv.Kan tipsa om ett hotel beläget i bayswater med bra tunnelbane kommunikation o nära att gå till olika sevärdigheter,kolla på beryaya eden park (vet inte stavningen dör men ett medelklass hotell som jag och min make bott på 2ggr.

• Haffsorkestern

Expedia eller resia skulle jag välja om jag bokade paketresa.
    Men jag har varit i London 7 gånger nu, men endast en gång bokat paket, blir flera tusenlappar billigare att leta efter flyg och hotell på var sitt håll.

• Tessa17

Hur tar man sig från flygplatsen till hotelet? Finns det bussar till centrum? 

• Haffsorkestern
    Tessa17 skrev 2014-01-20 22:02:18 följande:
    Vilken flygplats flyger ni till? Är det Heathrow är det smidigt att ta tunnelbanan. O det är Stansted eller Gatwick finns bussar. 
    Antingen www.terravision.eu/
    eller www.easybus.co.uk/
    Easybus brukar vara klart billigast. 

Går även expresståg men det är svindyrt.
  • rosenknopp83
    Tessa17 skrev 2014-01-20 22:02:18 följande:
    tunnelbanan! åkt med taxi men svindyrt!
  • Duckan

Vi bokade flyg med Norwegian och hotel via hotels.com. Resan ca 1000 kr T/R och hotellet 2400 kr pp för två nätter.

Svar på tråden Weekend i London