Weekend i London
Hej, vill tillbringa 3-4 dagar i juni i London var och hur bokar man en weekend in London på bästa sättet. Vi är 3 personer som reser , helst vill vi ha en paket flyg + hotell. Tack för hjälpen
Hej, vill tillbringa 3-4 dagar i juni i London var och hur bokar man en weekend in London på bästa sättet. Vi är 3 personer som reser , helst vill vi ha en paket flyg + hotell. Tack för hjälpen
Hotels.com tycker jag är en bra sida.
Akrtours åker vi alltid med,de har bra priser osv.Kan tipsa om ett hotel beläget i bayswater med bra tunnelbane kommunikation o nära att gå till olika sevärdigheter,kolla på beryaya eden park (vet inte stavningen dör men ett medelklass hotell som jag och min make bott på 2ggr.
Expedia eller resia skulle jag välja om jag bokade paketresa.
Men jag har varit i London 7 gånger nu, men endast en gång bokat paket, blir flera tusenlappar billigare att leta efter flyg och hotell på var sitt håll.
flygresor.se för flyget och trivago.se för hotell brukar jag använda. Som haffsorkestern säger, det blir billigare att boka separata delar.
Hur tar man sig från flygplatsen till hotelet? Finns det bussar till centrum?
Vi bokade flyg med Norwegian och hotel via hotels.com. Resan ca 1000 kr T/R och hotellet 2400 kr pp för två nätter.
Vi tog RyanAir och bokade hotell via hotels.com. Skall dit snart igen och kör på exakt samma upplägg.