• Anonym (pulver)

    imorgon ska jag börja med pulver diet? någon mer

    Hej

    Imorgon ska jag börja med pulver diet hade jag tänkt: 

    Har köpt hem whey-80 jordgubbe och natur diet choklad.

    Någon som pulvrar eller ska börja som vill hänga på

  • Svar på tråden imorgon ska jag börja med pulver diet? någon mer
  • Anonym (nutrilett)

    Hej! Jag har pulvrat nu i 5 dagar! :) Tänkte precis starta en sån här tråd ;)

    Jag kör på nutrilett vanilj och Whey choklad :)
    Hur länge ska du köra? Och hur mycket ska du gå ner? :) 

  • Anonym (pulver)

    Hej

    jag har ca 15 kg att gå ner innan var det 10 kg men jag gick upp nu över jul och nyår och ska skaffa träningskort sen i veckan

    Jag ska ta först de 5 kg tänkte jag, att komma bort från mat

    Jag har gjort så innan och det har funkat bra och sen börjat med matdagboken.se 

    Hur dricker du dina?
    Jag tänkte så här natur diet på morgonen och sen whey-80 till lunch och middag och sen natur diet igen

  • Anonym (pulver)

    Jo det gör det om man är stark nog och klarar det visst funkar det

  • jonaskarp

    Jag funderar på smoothie istället. Har testat att blanda blodapelsin, vanlig apelsin, blåbär, banan, lättglass. Smakar gott och är nyttigt.

  • Anonym (pulver)
    Anonym (nutrilett) skrev 2014-01-11 18:51:11 följande:
    Hej! Jag har pulvrat nu i 5 dagar! :) Tänkte precis starta en sån här tråd ;)

    Jag kör på nutrilett vanilj och Whey choklad :)
    Hur länge ska du köra? Och hur mycket ska du gå ner? :) 
    Hur mycket har du gått ner?

    Hur mycket vatten dricker du?
  • Anonym (nutrilett)

    Låter som en bra plan!

    Jag tar en påse nutrilett till lunch, blandat med mjölk och 1 msk whey, sedan kör jag en halvtimme på löpbandet när jag kommer hem från jobbet och sedan en till likadan shake. Sedan på kvällen har det ett par gånger blivit ett kokt ägg.

    Jag har gått ner 2,8 kg hittills. Har mått hur bra som helst under tiden, inte varit hungrig och inte varit slö eller seg i huvudet som jag har kunnat bli tidigare så allt har gått smidigt hittills! Dricker ca 3-3,5 liter vatten om dagen.

  • Anonym (akta)
    jonaskarp skrev 2014-01-11 19:03:23 följande:
    Jag funderar på smoothie istället. Har testat att blanda blodapelsin, vanlig apelsin, blåbär, banan, lättglass. Smakar gott och är nyttigt.

    Du får inte glömma blanda i protein....! Annars är det rent av farligt att bara leva på det i en längre period.
  • Anonym (pulver)
    Anonym (nutrilett) skrev 2014-01-11 19:10:31 följande:
    Låter som en bra plan!

    Jag tar en påse nutrilett till lunch, blandat med mjölk och 1 msk whey, sedan kör jag en halvtimme på löpbandet när jag kommer hem från jobbet och sedan en till likadan shake. Sedan på kvällen har det ett par gånger blivit ett kokt ägg.

    Jag har gått ner 2,8 kg hittills. Har mått hur bra som helst under tiden, inte varit hungrig och inte varit slö eller seg i huvudet som jag har kunnat bli tidigare så allt har gått smidigt hittills! Dricker ca 3-3,5 liter vatten om dagen.
    har du många kilon som ska bort? märker du någon skillnad på kläder och så?
    Mäter du dig med måttband?

    låter som en bra plan det med.

    Jag tänkte börja lite med motionen, för jag tror jag kommer bli ganska trött i början av dieten 
  • Anonym (Bluetooth)

    Pulverdieter funkar inte eftersom folk går tillbaka till sin gamla dåliga livsstil efter några veckors plåga med att dricka detta skräp som inte ens grisar skulle inmundiga.

    Gott folk, gör er själva en tjänst och släng pulvret i soptunnan eller ännu bättre - köp inget!

Svar på tråden imorgon ska jag börja med pulver diet? någon mer