• kvinnan03

easy tone skor?

Hej
    Någon som har testat? är de sköna att gå i, har du märkt någon skillnad? 

Easytone skor?

• Svar på tråden easy tone skor?
  • kvinnan03

puffar lite på denna tråden

• Modernmom

Tidernas bästa marknadsföring av vara som är som vilka skor som helst! Säkert sköna att gå i, men det ger ingen bättre rumpa!

• seandra82

jag har testat dem o de var super , enl sambon blev röven snyggare =O) . de finns vad ja vet bara på nätet o köpa  typ ellos . har frågat på stadium de har slutat sälja dem . börja provgå hemma i korta stunder sen pröva ute korta promenade rglöm ej byta skor ibland 

• Malva05

Kan inte säga att man fick nån snyggare röv, men supersköna var dom .

• Burberry

Bekväma, men ger inte bättre effekt än vanliga skor.

• Familjen Fri

Jag kan garantera att de inte kommer att leverera vad de lovar. Precis som att det inte finns några genvägar till det perfekta ljudet finns det inga genvägar till den perfekta rumpan.

• kvinnan03

Hej alla

Jag beställde ett par av ellos, reebok men jag tror inte heller att de ger finare rumpa men kanske bra stött dämpning när man är ute och går.

• kvinnan03

Hej
    Dem kom idag med posten gud vad sköna att gå i har prövat hemma här 

• kvinnan03

Hej

Har blivit av med 2 cm på rumpan men om det är skorna tror jag nog ej tror som många andra skriver dem är så sköna att gå i, man blir beroende 

• stina000

När jag har gått långa powerwalks med easytone-skorna får jag en ordentlig träningsvärk i rumpa/baksida lår. Det får jag inte när jag powerwalkar med mina vanliga träningsskor. Så jo, jag tror nog att de hjälper endel :)

• kvinnan03

ja jag har gått ner i måttbandet i vikt på rumpan med mera

Svar på tråden easy tone skor?