• bambigirl

Jag har kört i diket!!!

För första gången sen vi flyttade till landet så har ag kört i diket!!! Bara gled, hade inte en chans att hålla mig på vägen... Adrenalinet pumpar fortfarande. Åkte till en granne tre km bort och frågade om han kunde dra upp mig då jag vet att han har traktor och han kom på ett kick! Gick tokbra, stack till honom en hundring och en kram...

Jag mår bra, bebisen mår bra och bilen mår fint.

Och jag har världens bästa grannar!

• Svar på tråden Jag har kört i diket!!!
  • Sarah 28

Grattis! Eller vad säger man?

• bambigirl

Lite skoj var det faktiskt Och jag hade nog inte varit lika glad om jag fått ont eller om jag fått ringa bärgaren för 1500 spänn!

• Janlin

Tur att det gick bra! Förstår hur du kände dig, hamnade själv i diket för ca 2 år sen..

Körde MAX 20 km på en liten väg (skithalt) då jag ska svänga försiktigt så går det INTE, en bil kommer körandes mot oss såklart och hinner inte svänga undan riktigt utan jag tar den i hela sidan o studsar ner i diket.
    Blev skitskraj, vågade knappt gå ur bilen o titta.
    Då jag kommer ur bilen ser jag den andra som är förstörd o intryckt på nästan hela sidan, vänder mig för att titta på vår bil - inte en skråma!!
    Hade turen att kvinnan jag "krockade" med va jättetrevlig, jag grät av chock o va helt förstörd. Hon o sambon försökte trösta mig .
    Det hela blev ju inte bättre då hon berättade att hon precis hämtat den från verkstan, nylackerad. !!!
    Bärgaren kom, blev lite pappersarbete, några tusenlappar fattigare OCH hatar numera att köra vintertid!!!!

• annika81

Jag körde också i diket i helgen, mitt framför sambons släkt. Pinsamt men praktiskt då de fick hjälpa mig upp.

Svar på tråden Jag har kört i diket!!!