Kunde ni "föreställa er" hur ert barn skulle se ut genom att kolla på Ultraljudsbilderna? :)
Tolka det som ni vill, men ex lång näsa osv som kanske mamma eller pappa har:)
Tolka det som ni vill, men ex lång näsa osv som kanske mamma eller pappa har:)
Ja, eller nja, inte av de vanliga, men av de i 3D, absolut!
Hoppas inget barn ser ut som dom gör på UL i vecka 17 för dom är fruktansvärt fula då...
Ja, barn nummer tre. Vi fick en riktigt fin närbild på huvudet i profil på RUL och vi såg direkt hur oerhört lik sin yngsta storebror han var (då visste vi onte att det var en han). Och ja, när hsn tittade ut, liksom nu ett halvår senare, så är han väldigt lik sin yngsta storebror. De två äldsta är rätt olika dock.
Inte av de vanliga ultraljudsbilderna men efter att hon kom ut kunde vi klart se likheten mellan bilderna och henne. Profilen inkl munplutet var klockrent.
Nej, det kan jag inte påstå. Vi tog ett tillväxtultraljud i vecka 32 i 3D med tredje barnet och han såg ut som en boxare efter 12 ronder. Näsan var gigantisk och han var verkligen inte söt någonstans. Han hade en helt normalstor bebisnäsa när han kom ut och såg ut som bebisar gör mest.
Nej. Det var fina profilbilder både i v.19 och 31, men inte så att man kunde se hur han skulle se ut.
Nej givetvis inte, skulle inte ens kunna se skillnad på mitt eget barn och en främlings bara genom vanliga ultraljudsbilder.
Det enda vi kunde se var att hon inte hade pappas släkts näsa ;P I efterhand har det däremot varit kul att se likheter när man kollar tillbaka på UL-bilderna. Och att hon gjorde precis samma rörelser redan då som under hennes första månader.
Ville å andra sidan inte se för mycket innan förlossningen heller.
Med första hade jag liksom ingen aning men med tvåan gjorde jag tul i v 32 och hon såg exakt ut som storebror. Gör fortfarande två år senare...
Nej. De var mest oformliga klumpar.
Nej.
Jag menade inte att man skulle kunna känna igen sitt barn utifrån sina UL bilder :) Utan mer om ni kunde se drag och likheter som påminde från Ultraljudet/bilderna.
Min bebis har putmun på UL bilderna, precis som sin bror hade när han föddes :) Ska bli spännande och se om det stämmer. Man fantiserar ju så mycket hur den kommande lilla ska se ut, hur bebisen är, drag från mamma/pappa etc :)