• Anonym (dör)

Skulle ni killar kunna förlåta en sånhär sak? eller är jag körd?

Jag skrev igår om hur jag träffat en kille som är (var) väldigt förtjust i mig, och verkligen kämpat mer eller inte mindre för att imponera på mig och göra mig intresserad. Jag är rätt pryd av mig, håller inte på med vem som helst och är mer förhållandetypen. Och den här killen har varit rätt känd som ett svin/player. Men han sa att han aldrig varit såhär mot en tjej, och att han var verkligen intresserad av mig. (vi dejtat ett tag, och vi har inte haft sex). Vi har klickat så hårt, haft roligt, skrattat, hittat på roliga saker, pratat om massa saker ihop, han har öppnat sig, och även blandat in familjen (om jag skulle någon gång träffa dem). Vi passa så himla bra ihop, och ja jag började bli väldigt förtjust i han med. Extremt bra fysisk kemi, att kunna ligga i sängen och bara kolla på varandra är ett tecken på att något stämmer till. 

Men han är även oxå den typen som tycker mkt saker är knäppa, "knäppt beteende, shit va sjuk den personen är" för saker som är rätt mänskliga, folk gör skumma saker. Och de sa jag till honom med, tjejer som bettet absurt på ett sätt (t.ex. varit rätt slampig en kväll ute m.m) så ligger det även en historia bakom det, som ingen vet. Att man ska alltid som person tänka över att de handlar mer än vad det det som egentligen syns , och personer kan ha mycket dolda påfrestande saker som bekymrar dem. Därför ska man inte döma en person så hårt i allmänhet. Att man inte ska passa på och utnyttja tjejer som känns lätta och få, vi prata om en viss tjej som är rätt känd för att blivet väldigt slampig i denna stad, men det ingen vet är att den här tjejen har mycket problem, och det är jätte synd om henne. Jag berättade historian och jag märkte på han också hur han reflektera, och blev berörd av det. Vi satt en timma och bara filosofera. Och jag Insåg verkligen att den här killen är ödmjuk på en annan nivå. Iaf kortfattat så gick det väldigt bra! Jag var nästan 99% säker att det skulle leda till något seriöst.

Tills att jag går ut en kväll, blir onormalt berusad och råkar på en sån där hemsk snefylla ( jag var inte utåt full på krogen, utan de syntes nog inte, men i huvet var jag borta, en helt annan person) Och jag hade smsat sjuka saker/dryga/pinsamma saker till den här killen. Så det är inte sant. Lacka totalt för att  han"kanske" kunde komma o äta med mig sen efter jag var klar på krogen, från att skriva att vi borde bara vara vänner, till saker som "förväntar mig mer av killar/är mer van att killar gör för mig" (med andra ord betedde mig som jag trode jag var något väldigt speciellt) och de värsta kmr nu, som jag har inget minne av, elr hur eller varför. Men printscrenade bilder skickade till honom med bilder som visade att de var väldigt många killar som skrev till mig på facebook. Och även sms som " är du med henne? vi hittar inte henne hehe, vi vet ju att hon tkr om dig" Vem som skrivet dedär vet jag inte, kommer inte ens ihåg att jag pratat med killen. De står även att vi haft ett samtal på telefonen. Jag vakna iaf upp med panik, för sånt här händer inte mig. Jag är alltid rätt stabil, och vet vad jag gör. Nyktert sätt så är jag en väldigt rationell person, ambitiös och har verkligen fötterna på jorden. Mitt beteende och själva situationen var absurt! Och jag hann snabbt se vad han hade skrivet " tycker verkligen om dig, men jag kommer inte börja toffla för att du plötsligt vill äta(något i den stilen) m.m och "trode verkligen du var en bra tjej" och sen vare inget mer än ett "ok" och resten av sms historiken är klottrat ifrån min sida. De första jag gjorde var att radera sms, hans facebook & instagram för att inte blacka out av panik. Sedan förneka jag det för mig själv, men ångesten kom betydligt upp. Jag skaffade mod att skriva ett förlåtbrev på facebook, han hade läst, men vägra o svara, och jag sa även att jag provar och ringa honom, svarar han inte får jag acceptera att han tycker jag är helt dum i huvet. Han svarade inte, sen så skrev jag att jag verkligen inte mindes något, och sådana här saker kan även ske den bästa.... Jag har praktiskt bara sovit i sängen efter det, för att sova gör att ja inte tänker på det, senare har jag vågat säga till vänner, som blev jätte chockade, men alla skrattar mest åt det för de tkr hela situationen är ironisk och komisk. Nu kan jag på ett sätt skratta åt det, för det är lite roligt hur jag lyckades paja det totalt på ett så muppgigt sätt. 5 timmar innan hade jag sagt till honom att jag är inte närheten av att kunna va bete mig som ett psyko, till att bli den största psykot ever?

Killen var som sagt extremt förtjust i mig, fick höra hela tiden "du är för vacker, du är så söt att jag skulle kunna äta upp dig" m.m. de glittra i hans ögon med andra ord. Och jag hann falla för den här killen extremt, och nu är jag bara så himla förvirrad. Rädd för att möta på honom, som jag kmr att göra. Men hur ska jag bete mig? vad kan jag göra? Kan inte skriva något mer iaf. och jag vet att "den stora bilden" av mig i hans ögon har spruckit. Men jag vill ändå kunna va vän med personen, jag tkr inte om det här. Jag är inte ens från den här staden, och jag kan inte påstå att jag gjort ett bra avtryck till att dejta en väldigt omnämnd(många känner honom) person, som säker tycker att jag är helt psykotisk.. what to do?

• Svar på tråden Skulle ni killar kunna förlåta en sånhär sak? eller är jag körd?
  • FuckMeGoodFuckMeLongFuckMeNumb

Oj...
    Ja, du har gjort bort dig och borde bara låta honom vara just nu. Förstår att du skäms och bara vill få det ogjort men det bästa nu är bara att låta det hela vara och ge det tid. Kanske har du skrämt iväg honom, kanske han går att locka tillbaka när det lagt sig lite men ha inga förhoppningar. 
    Du kan ju skriva ett litet förlåt-sms när det gått en tid, men som sagt, vänta ut så länge du kan. 

• Bridis

Du säger att det kan hända den bästa med snefylla, nu vet jag inte hur gammal du är men nej snefylla händer i regel bara amatörer vill jag nog påstå. En mogen ansvarsfull människa lär sig vart sina gränser går. Tyvärr har inte mognad och ansvarsfullhet alltid med ålder att göra men ibland hänger de ihop.

Känner du att detta är killen du vill satsa på tycker jag dock du skall låta honom få lite tid att svalna samt smälta. Försök kontakta honom igen och be om ursäkt och säg att du skäms samt kanske att du skall sluta dricka ett tag framöver.

Har du tur kanske det löser sig men är han en gammal "player "tror jag nog han vill hålla sig ifrån massa drama och annat psykiskt jobbigt. Lycka till!

• Anonym (nix)

Du är körd. sök hjälp, det är inget naturligt eller normalt beteende som du beskriver.
    det är ganska stora personlighetsproblem och impulskontroll också.

kommer garanterat hända igen om du inte tar hjälp.

Det är helt möjligt att killen förlåter dig men intresset är borta, det kan du lita på.
    999 av 1000 tänker att: varför? för mycket drama. finns mer fisk i vattnet, varför ska jag satsa på nån som är helt puckad, psyko och inte kan kontrollera sig?

handen på hjärtat, hur hade du själv reagerat om en kille hade gjort likadant mot dig?

• Anonym (sanningen)

Ja du TS, förhoppningsvis har du lärt dig nåt om dig själv av det här. Uppenbarligen kan du inte hantera alkohol iaf.

Killen ifråga, ett svin/player som tyckte det var spännande med en liten oskuld (mer eller mindre). Världens utmaning för honom att försöka få en sån i säng! Som gärna verkar döma andra men inte reflekterar över sig själv. Men eftersom du är pryd/oerfaren förstår du inte att t ex säga att du är så vacker, söt osv är klassiska förförargrejer. Ju längre du väntat med sex desto mer spännande hade du blivit i hans ögon.

Men iaf, nu, tyvärr har du nog varit rätt bitchig i hans ögon. Tycker kanske att du visat ditt rätta jag iom detta, det skulle kanske jag tyckt.

Men men, två människor utan så mkt självinsikt kanske skulle passat bra ihop!?

• Superba Supernovan

Du är nog rätt körd TS. Du verkar väldigt naiv måste jag säga. Snefyllor händer inte den bästa, du verkar väldigt ostabilt och lynnig. Du verkar inte ens fatta att folk som du inte ska dricka alkohol. Håller förövrigt med Anonym (sanningen) här ovan. Glöm killen och jobba med dig själv istället.

• Anonym (minneslucka)

Tycker synd om dig TS! Jag har råkat göra en liknande dum grej som kanske var mer dum egentligen. Hade träffat en sjukt fin kille och börjat umgås. Vi var inte ihop men sågs hela tiden och låg och såg varandra in i ögonen och sånt. Hade sagt att vi hade känslor för varandra men han ville vänta lite med att bli ihop på riktigt. Sedan var jag på en fest där en kompis till han var. Vi klickade bra och umgicks hela kvällen (killen jag var på G med var inte där). Drog hem till honom för efterfest och se någon film. Satt och pratade och hade kul, drack massor. Kompisen hade just gjort slut med sin flickvän och var lite nere så jag stöttade. Minns inget mer förutom att jag vaknade upp i hans säng, men hade kläder på mig. Drog hem och skämdes lite men tänkte inte mer på det. Fortsatte med killen och vi hade sex och så. Jag och kompisen sågs inte/snackade inte efter det. Nu drygt en månad efter när vi haft det superfint och jag är jättekär så märker jag att kompisens exflickvän är sur på mig och tänker att hon är orolig så berättar för henne att inget hände och då säger hon att kompisen sagt att vi legat med varann! Tar och pratar med kompisen då och han säger att det är så och tror inte på att jag inte minns. Jag berättar för han jag är på G med och han blir helt chockad och vill inte prata med mig eller kompisen och säger att han inte vet vem han ska tro på. Jag har försökt övertyga honom på alla sätt. Bad en väninna prata med honom och intyga min historia, berättade att vi drack rätt skum sprit, lovade att sluta dricka helt om han ville, visade alla sms jag fått av killen etc men jag vet inte vad mer jag kan göra Saknar honom sjukt mycket! Hans kompis är arg på mig med för att jag sagt att jag inte minns. Menar att var är logiken i att jag frivilligt skulle ligga med honom (utan att erkänna det men sedan berätta?) Jag är hemskt kär i min kille... visade honom även sms jag skickat till min kompis tidigare samma kväll om att jag saknar min kille och hur kär jag är. Han har inte svarat något på det heller...

• Anonym (nix)
    Anonym (minneslucka) skrev 2014-01-14 08:08:45 följande:
    Tycker synd om dig TS! Jag har råkat göra en liknande dum grej som kanske var mer dum egentligen. Hade träffat en sjukt fin kille och börjat umgås. Vi var inte ihop men sågs hela tiden och låg och såg varandra in i ögonen och sånt. Hade sagt att vi hade känslor för varandra men han ville vänta lite med att bli ihop på riktigt. Sedan var jag på en fest där en kompis till han var. Vi klickade bra och umgicks hela kvällen (killen jag var på G med var inte där). Drog hem till honom för efterfest och se någon film. Satt och pratade och hade kul, drack massor. Kompisen hade just gjort slut med sin flickvän och var lite nere så jag stöttade. Minns inget mer förutom att jag vaknade upp i hans säng, men hade kläder på mig. Drog hem och skämdes lite men tänkte inte mer på det. Fortsatte med killen och vi hade sex och så. Jag och kompisen sågs inte/snackade inte efter det. Nu drygt en månad efter när vi haft det superfint och jag är jättekär så märker jag att kompisens exflickvän är sur på mig och tänker att hon är orolig så berättar för henne att inget hände och då säger hon att kompisen sagt att vi legat med varann! Tar och pratar med kompisen då och han säger att det är så och tror inte på att jag inte minns. Jag berättar för han jag är på G med och han blir helt chockad och vill inte prata med mig eller kompisen och säger att han inte vet vem han ska tro på. Jag har försökt övertyga honom på alla sätt. Bad en väninna prata med honom och intyga min historia, berättade att vi drack rätt skum sprit, lovade att sluta dricka helt om han ville, visade alla sms jag fått av killen etc men jag vet inte vad mer jag kan göra Saknar honom sjukt mycket! Hans kompis är arg på mig med för att jag sagt att jag inte minns. Menar att var är logiken i att jag frivilligt skulle ligga med honom (utan att erkänna det men sedan berätta?) Jag är hemskt kär i min kille... visade honom även sms jag skickat till min kompis tidigare samma kväll om att jag saknar min kille och hur kär jag är. Han har inte svarat något på det heller...
    man lär sig av sina misstag. trist naturligtvis men det är ju ingen helt okänd vetenskap att man blir dum i huvudet när man super skallen i bitar, att vad som helst kan hända och att man inte sällan ångrar allt dagen efter..

Du precis som TS får helt enkelt ta smällen, acceptera att man klantat sig ordentligt och hoppas man lär sig något till nästa relation. Surt sa räven..
  • Anonym (dör)
    Anonym (nix) skrev 2014-01-13 08:12:49 följande:
    Du är körd. sök hjälp, det är inget naturligt eller normalt beteende som du beskriver.
    det är ganska stora personlighetsproblem och impulskontroll också.

kommer garanterat hända igen om du inte tar hjälp.

Det är helt möjligt att killen förlåter dig men intresset är borta, det kan du lita på.
    999 av 1000 tänker att: varför? för mycket drama. finns mer fisk i vattnet, varför ska jag satsa på nån som är helt puckad, psyko och inte kan kontrollera sig?

handen på hjärtat, hur hade du själv reagerat om en kille hade gjort likadant mot dig?
    Rätt hårda ord det där. Jag är mycket medveten om att jag hade gjort mig. Men de lite svårt när man nyktert sätt är en väldigt bra person, har inte alls samma värderingar, synsätt eller beteende. 
  • Anonym (dör)
    Anonym (sanningen) skrev 2014-01-13 10:28:10 följande:
    Ja du TS, förhoppningsvis har du lärt dig nåt om dig själv av det här. Uppenbarligen kan du inte hantera alkohol iaf.

Killen ifråga, ett svin/player som tyckte det var spännande med en liten oskuld (mer eller mindre). Världens utmaning för honom att försöka få en sån i säng! Som gärna verkar döma andra men inte reflekterar över sig själv. Men eftersom du är pryd/oerfaren förstår du inte att t ex säga att du är så vacker, söt osv är klassiska förförargrejer. Ju längre du väntat med sex desto mer spännande hade du blivit i hans ögon.

Men iaf, nu, tyvärr har du nog varit rätt bitchig i hans ögon. Tycker kanske att du visat ditt rätta jag iom detta, det skulle kanske jag tyckt.

Men men, två människor utan så mkt självinsikt kanske skulle passat bra ihop!?
    De du just skrev vart ju bara dubbelmoral? "som gärna verkar döma andra men inte reflekterar över sig själv". Hur kan någon helt främmande, döma en hel persons personlighet över en händelse skriven på detta forum? Att skriva ned dehär var nog inte de bästa. Jag har betydligt lärt mig efter det här.
  • Anonym (Snett)

Snefylla kan hända den bäste? Ja, särskilt när man är i tonåren.. men annars har man problem.

• Anonym (ajajaj)

Nä, du får nog lugna dig tills nästa nollning och hoppas att någon annan skämmer ut sig lika mycket. Saken är den att det spelar ingen roll i det långa loppet. Strunta i honom, han är inget att ha även om han har jävligt snygga blåa ögon.

Svar på tråden Skulle ni killar kunna förlåta en sånhär sak? eller är jag körd?