vibrerar inombords ? ångest
är det ngn mer här som upplevt inre vibrationer vid ångest? som att kroppen darrar inombords? och kan nån mer även samtidigt känna pulsen i hela kroppen eller i fingrarna?
är det ngn mer här som upplevt inre vibrationer vid ångest? som att kroppen darrar inombords? och kan nån mer även samtidigt känna pulsen i hela kroppen eller i fingrarna?
Jo jag har det, framförallt i ben och armar men känns även i resten av kroppen..
Hej ja jag tror det det beror på hur du menar? Jag lider av depression och ångest. Jag känner hela tiden som om mina nerver vibrerar..tror det är rätt sätt att uttrycka mig..lite svårt att förklara känslan. Väldigt små men intensiva vibrationer men konstant. Det syns inte utanpå men känns inuti. Har inte haft så förut så därför vet jag att det inte ska vara såhär.
Däremot fick jag en panikattack eller vet inte vad det va och då skakade jag med hela kroppen men så brukar jag inte ha det utan har den här konstiga pyttevibrationen. Har också känslan i huvudet och det piper i hjärnan.