• Anonym (peggarna)

    Vill "pegga" (använda strap-on på) min man...

    Hej!

    Är det någon som provat pegging? Dvs att ha sex med en man genom att använda strap-on. Jag och min man vill prova detta.

    Någon som provat en feel-doe? http://swedishsin.se/sexleksaker/parleksaker/strap-on/utan-harness/the-feeldoe-violet hur är den jämfört med ex en vanlig strap on? Sitter den kvar som den ska? Undrar också om det är bättre att köpa ett Vacu-lock system jämfört med ett vanligt?

  • Svar på tråden Vill "pegga" (använda strap-on på) min man...
  • Anonym (Man27)

    Har testat endel med min fru och tänder otroligt på det!
    Men det tar ett tag innan det är skönt... men så är det ju med analt...

    Men jag blir sjukt tänd på strap on!
    Vad har ni testat innan?

  • Anonym (testat)

    har testat och det kräver lite teknik. Den är inte helt lätt att ha på plats men får man väl in tekniken funkar det kanon. Butiken du visar verkar dock svindyr, köpte vår för ca 200kr. Dock inte vibrerande men det klarar man sig utan..

    box2you.se/index.php&path=55&product_id=333

  • Anonym (jo då!)

    Hihi! Den där liknar den vi har. Fast vår är inte så "plastig". Den funkar finfint i alla fall, nu när jag lärt mig vilka muskler jag ska spänna för att det ska kännas bra för mig med o inte bara min kille. Enda "problemet" vi har är att han har så pass mycket längre ben än mig att vi fått fundera en hel del på hur vi ska komma till liksom... Tungan ute

  • Anonym (peggarna)

    Ska det vara så ska det vara kvalitet och bra grejer, tycker swedishsin.se ser väldigt smakfull ut. Kan tänka mig att man måste knipa en del med en feeldoe.

    Långa ben... Men går det inte med bakifrån?

    Har pratat lite med kompisar om detta och alla verkar tycka att det är konstigt eller rent av äckligt. Verkar vara att man tror att killen som tar emot måste vara homosexuell och så är det ju verkligen inte i vårt fall.

  • NisseC

    jag tycker att en mer traditionell strap är bättre, en sådan med sele eller byxa. sedan finns ju de med invändig dildo också som man kan använda. Frugan säger att det är knepigt annars, hon vill ju kunna slappna av och inte spänna sig när hon tar mig. Det kan vara lite svårt i en del ställningar. Bakifrån på knä brukar gå bra även om man är lte olika längd, det är bara att man står bredare med benen tycker jag, rygg läge, rida, liggande går ju också utmärkt. Det ända som vi tycker kan vara svårt är stående men med en dos av kåthet funkar det fint

  • NisseC
    Anonym (peggarna) skrev 2014-01-14 22:26:58 följande:
    Tack för hjälpen NisseC och er andra, råden gjorde att vi bestämde oss för ett klassiskt vanligt vaculock-system (swedishsin.se/sexleksaker/parleksaker/strap-o...) istället för en feeldoe. Som du sa NisseC så blir det lite för mycket multi-tasking att behöva spänna mig samtidigt också speciellt när vi är nybörare.

    Har ni hunnit provat den ännu?
  • Anonym (peggarna)

    Hej, nej den har kommit på posten idag men har inte hunnit hämta ut.

  • strap

    Är själv intresserad av pegging. Min flickvän är nästan mer på än jag är😊 ska bara bst en strap med en dildo till bäraren också. Har provat att bli påsatt med dildo av tjejen. Sååå skönt. Blir lite kåt nu känner ja......

  • Anonym (föredrar kuk)

    Har provat att bli påsatt av en kvina med strap-on, men föredrar faktist en riktig kuk framför plasten måste jag säga.
    kan vara värt att testa om ni funderar på en 3kant längre fram.

  • Bubbelibob

    Rekommenderas varmt! Pegging är härligt och kan ge mannen helt otroliga orgasmer! En del kvinnor kommer också av att sätta på!

    RFSU's webbshop har strapon Dildo kit med sele och annat som verkar vara seriöst! Vi har köpt produkter från "Doc Johnson" innan och de har hållt i decennier!

    Njut och ha det kul!

  • Andyman

    Jag har frågat min fru om hon vill ta mig med en strapon men hon ville inte då, jag frågade för två år sen, kan jag fråga igen eller kan det upplevas som att jag tjatar då?

  • Anonym (Jajamän)

    Min expojkvän vågade till slut - under mycket rodnad - berätta för mig att han tyckte om anal stimulans.

    När han väl förstått att jag var helt öppen för det och inte tyckte att det var något konstigt eller skämmigt, gick han bananas kan man säga... haha.

    Han köpte lite olika saker, bland annat ett peggingset som jag tog på mig och satte på honom analt med. Det var ett väldigt enkelt sådant dock, inga vibrationer eller något som skulle kännas även för mig som bar den. Bara en dildo som spändes fast på min kropp. Den var inte särskilt stor, men ändå som en normal penis av lite mindre modell än snittet. Han älskade verkligen att bli knullad med den. Och det var fantastiskt för mig att se honom njuta på det sättet.

    Jag har egentligen inga råd att ge ang modeller eller så, men det behöver absolut inte vara avancerat. Testa nåt enkelt först.

    Njuter han av fingrar kan ni med fördel välja en strapon som inte är mycket större än så. Fördelen med strapon är ju just att du slipper bli öm och stel i händerna, och att du har händerna fria till att t.ex. runka eller smeka honom samtidigt.

    Lycka till!

  • Anonym (Engelska)

    En vanlig med spännband och en dildo är klart det bästa.
    Ta inte in alt möjligt avancerad i början.
    Men innan. Ta det Ljung , värma upp. Din parter ska värma ditt anus upp. 


    Fingra, vibration med massor glidmedel. Säkerställ att glidmedlen kommer in i anus.
    Därefter. Be honom om på knä, röven rätt upp.
    Du förar din strap-on långsamt in. Glidmedel och glidmedel.
    När det känns ok, gå in djupt. Fråga om det ok.
    Om alt ok kan du knulla honom.
    Vär uppmärksam på att hitta hans prostata. Så känslig. 


    Han sprutar Efter en tid, som aldrig för. 

  • Fabian1965

    Det är underbart att få veta det finns kvinnor som gärna ger sina män ett knull med strap-on.
    Blir lite avundsjuk,men samtidigt glad.

  • Anonym (Jajamän)
    Fabian1965 skrev 2023-05-27 20:28:25 följande:

    Det är underbart att få veta det finns kvinnor som gärna ger sina män ett knull med strap-on.
    Blir lite avundsjuk,men samtidigt glad.


    Det är väl inte för sent för dig att hitta en sådan kvinna

    Jag tror att många har det i sig, bara kommunikationen är bra och det är tydligt att det sker i mottagarens intresse och på dennes villkor.

    Jag har aldrig haft någon "fetish" om att pegga män. Råkar jag vara tillsammans med någon som njuter mycket av det, gör jag det gärna och tycker det är superhett för att han tycker det är så skönt. Men är jag tillsammans med någon som inte har minsta intresse av det, är det liksom inget jag saknar.
  • Pantieboy

    En sån har vi aldrig provat, men vac-u-loc tycker vi är jättebra, speciellt då man kan ha lite större leksaker på 

  • Anonym (Skönt)

    Det är väldig skönt, min sambo har gjort det på mig vid flera tillfällen. Rekommenderar verkligen att ni provar det! 


    Min sambo tänder på det också

Svar på tråden Vill "pegga" (använda strap-on på) min man...