Kreta
Vilket är bästa stället på Kreta? Med bra menar jag att det ska vara bra strand och bad (inga underströmmar) och även finnas trevliga restauranter.
Vilket är bästa stället på Kreta? Med bra menar jag att det ska vara bra strand och bad (inga underströmmar) och även finnas trevliga restauranter.
Svårt att svara på! Jag har varit Rethymnon, Agios nikolaus, Platanias, Agia Marina, Agia Pelagia och Makrigialos.
Jag gillar alla ställen fast på olika vis. Var inte så förtjust i Agia Pelagia fast hört många som gillar det. Jag kommer inte ihåg om det var några undervattenströmmar där. Fast det var en helt okej strand och bra restauranger.
Makrigialos i söder är ett favoritställe fast inte så mycket restauranger. Superfin strand har inte märkt några underströmmar då jag varit där. I Rethymnon och Platanias var det svårt att bada för alla strömmar. Säkert lite lugnare i Agia Marina. Hoppas ni hittar ett bra ställe hur som helst. Lycka till!!
Jag har bara varit i Makrigialos, men två gånger och jag älskade det Däremot är det ganska branta backar så jag avundades inte dom som hade små barn i vagn med sig !!