• Anonym (Sanning)

Kan tjejer få "sprutorgasmer"?

Att tjejer blir fuktiga i fitta vid sexuell stimulans det vet jag. Men vad är sant när det gäller sprutorgasmer.
    På sexfilmer ser man ibland att tjejer sprutar säkert stor mängder säkert flera dl. Är det trick filmning,
    urin eller något annat som kommer ut?
    Kan alla tjejer får sprutorgasmer? Får vissa tjej nästan alltid sprutorgasm?Hur vanligt är det? Innebär en
    sprutorgasm större känsla än en vanlig? Kan man få sprutorgasm både när man onanerar och vid vanligt sex.

• Svar på tråden Kan tjejer få "sprutorgasmer"?
  • Binary

Finns flera sätt att fejka det misstänker jag, även om jag inte känner till det. Många tjejer kan få, vet inte om alla kan, det finns för lite forskning om just fontänorgasmen för att svara på frågan. Hur pass vanligt det är, det är lite samma där. Du kan liksom inte se på en kvinna att den här kan, den här kan inte osv.
    Det är inte urin som kommer. Doften stämmer inte, inte heller smaken. Jag har blivit överraskad kan vi säga. Min partner beskriver känslan som "annorlunda" inte starkare eller svagare utan mer som en annan typ. ta skillnaden vaginala kontra klitorisorgasmer. Vad gäller att ge sig själv än gentemot att en partner skapar den så misstänker jag att även detta är individuellt.

sextankar.nu - En mans tankar om sex forum.sextankar.nu för öppet forum
  • Anonym (She)

Det är sant, det funkar! Har precis skaffat en ny partner och han är den första Jag fått det med. Det är helt fantastiskt!!!! Orgasmen blir både längre, Intensivare och längre än en vanlig. Det blir nästan som en kisstråle men några dl tvivlar jag på att det Blir Jag tror inte alla kan få det, långt ifrån många Men jag är glad att jag kan få det Lovely!

• Anonym (Kalle)

Ja, min flickvän får det ibland. det är INTE kiss för det luktar inte så!

• Anonym (She)

För att vara lite tydligare. Nej det är inte kiss.

Däremot blir strålen ganska kraftig.

• The past is now

Ja jag kan! Och för mig är det en orgasm som är otroligt kraftig. Så vansinnigt skönt!!!

• jdd

Vad jag vet är det är det en väldigt liten procent som inte "kan". 
    Allt handlar om att få tjejen att slappna av och få henne att våga släppa taget som She pratar om. 
    Mitt ex lärde mig hur jag får henne att spruta, funkat på alla tjejer därefter!
    Allt handlar om att stimulera g-punkten, vet du inte var den sitter så börjar problemet där :)

• The past is now
    jdd skrev 2014-01-13 20:51:56 följande:
    Vad jag vet är det är det en väldigt liten procent som inte "kan". 
    Allt handlar om att få tjejen att slappna av och få henne att våga släppa taget som She pratar om. 
    Mitt ex lärde mig hur jag får henne att spruta, funkat på alla tjejer därefter!
    Allt handlar om att stimulera g-punkten, vet du inte var den sitter så börjar problemet där :)
  • Anonym (aha)

Min tjej kan få fontän ganska lätt, bara att pulla henne en stund, men hon får aldrig orgasm samtidigt, vad kan de bero på?

• Fin

Bara man lärde sig på en så gick de på flera :D

Å alltid lika härligt första gången på ny partner.. när de blir så paffa haha

älskar ge de :)

• Be Ja

Hur vet man skillnad på en våt orgasm och fontän. Vad är skillnaden och var går gränsen? En fontän behöver väl inte alltid spruta, så har jag lärt mig och fått höra.

Svar på tråden Kan tjejer få "sprutorgasmer"?