• Vill ha beeebis

ingen mens, negativt grav test på bim+4??

Har aldrig haft sen mens, är på bim+4 idag, gjorde ett grav test i morse som visade negativt. 
    Är de nån som vet om det är vanligt att man inte testar positivt förrän senare? 

Det konstiga är att ja har endast ömma bröst, ingen mensvärk överhuvudtaget... 
    Nån som känner igen sig eller sitter i samma båt? :)

• Svar på tråden ingen mens, negativt grav test på bim+4??
  • busmonstret

Endel är låghormonare och får inte plusset för än ett tag efter BIM, håller tummarna för dig Glad

• Vill ha beeebis

Busmonstret: Okej tack, hoppas det är så då! konstigt att ingen mensvärk är på G heller, man blir ju så fundersam :)

• busmonstret

Jo, sen finns det ju som dom pga. stress osv kan få sin mens förskjuten/överhoppad en månad.

Jag tycker du testar igen på 3 dagar så om du är gravid att hormonhalterna har hunnit öka för att ge utslag Glad

• Vill ha beeebis

Jag tänkte hålla mig tills fredag, då har det gått en vecka sen beräknad mens, fortfarande inte fått nånting mer än flytningar och ömma bröst..Hmm :)

• busmonstret
    Vill ha beeebis skrev 2014-01-14 18:21:24 följande:
    Jag tänkte hålla mig tills fredag, då har det gått en vecka sen beräknad mens, fortfarande inte fått nånting mer än flytningar och ömma bröst..Hmm :)
    Gör det och har inget du inget plus och ingen mens så kan du alltid ringa barnmorskan på måndag och höra om dom kan ta ett blodprov och kolla den vägen Glad
  • Vill ha beeebis

Aha kan dom göra på det viset också? :) 

• Vill ha beeebis

Inte tänkt på det.. men då väntar jag tils fre/lör o testar 1 gång till annars kontaktar jag dem.. känns om slöseri med och testa massa gånger neg.. :/

• busmonstret
    Vill ha beeebis skrev 2014-01-14 22:25:15 följande:
    Aha kan dom göra på det viset också? :) 
    Jo, det kan dom göra Glad jo, större chans att det visas något också om man väntar lite Glad
  • Vill ha beeebis

ja det skall jag göra! :) fortfarande ingen mens men mycket flytningar och haft mensvärk på kvällen bara lite grann.. otålig på väntan när man inte vet om det är kroppen som spökar eller om det är ett pluss.. tänkte iallafall hålla mig till lördag morgon har jag bestämt :) Väntar du själv på pluss,har eller vart ligger du nånstans:)?

Svar på tråden ingen mens, negativt grav test på bim+4??