• Nosi

V 7 och mår INTE illa... - fler?

Undrar om det är vanligt att INTE må illa under graviditeten? Vad beror det på att vissa mår så dålig och andra inte? Har jag typ mindre hormoner eller? Jag har inga direkta symptom förutom extrem aptit (har jag iofs annars också) samt lite större bröst och lite trötthet.
    Hur mår/mådde ni andra i vecka 7?

• Svar på tråden V 7 och mår INTE illa... - fler?
  • Nosi

Någon som vill dela erfarenheter?

• Pellerbom

I vecka 7 mådde jag inte illa, hade knappt några symtom överhuvudtaget. Nu däremot, en och en halv vecka senare mår jag ständigt småilla, men tackochlov har jag inte behövt kräkas än!

• jossposs

jag gick idag in i vecka 20, och har int emått illa en enda gång, så det är ju sååå individuellt. Vad glad så länge du mår bra

• danitra

har inte mått illa överhuvudtaget...lite bristande aptit i typ v 10 bara

• Nosi

Tack, skönt att höra det kan vara så olika!

• Spinder79

Jag är oxå i v. 7. Har inga känningar alls, köpte t.o.m. ett till gravtest idag bara för att vara säker och det blev såklart ett +. Sjukt, snacka om att vara nojig........

• Emelle

Var ni glada för att ni slipper illamåendet!
    Jag mådde bar tills 7+2 ungefär och ahr mått illa sen dess...Tråkigt! Jag som var så glad och trodde jag sluppit undan
    Njut av er tid UTAN illamåendet!

• Hildis

Vänta ett par veckor bara så ska ni se!

Nädå...men det kan komma krypande, själv kände jag inte så mycket förrän v8-9 när det slog till.

Men med lite tur så klarar man sig ju och slipper må illa alls.

• nerina

Jag är också i v 7 och mår inte illa. Jag har mått illa några kvällar,men det kan ju bero på nåt annat,jag vet inte.
    Mina tydligaste symptom är ömma,svullna bröst och att jag måste kissa stup i kvarten. Annars mår jag i stort sett som vanligt.

• Lejon72

Jag är i vecka 17 nu och har mått jätte bra hela tiden (peppar peppar). Vecka 8-10 kände jag mig lite åksjuk (inget på morgonen) men det var bara att småäta lite då och då så var det lugnt. Jag har inte haft egentligen några symptom förutom lite svullna bröst och nu senaste veckorna har magen börjat växa. Inhandlade första paret mammabyxor i helgen - gud, vad skönt det är! Eftersom jag inte "känt" nåt så har jag tagit flera tester , lite smånojig tycker min sambo. Idag var vi på ultraljud och det är definitivt en liten krabat där inne. Jätte kul att se den.

Svar på tråden V 7 och mår INTE illa... - fler?