• Anonym (Eskil)

Hur illa är det med en snopp på 12cm?

Hur illa är det egentligen att ha en snopp på 12cm och inte särskilt tjock heller? Går vi bort direkt eller har vi en chans?

• Svar på tråden Hur illa är det med en snopp på 12cm?
  • Anonym (miy)

Den växer nog till sig när du blir äldre var inte orolig.

• Anonym (näcken)
    Anonym (Eskil) skrev 2014-01-13 20:43:51 följande:
    Hur illa är det egentligen att ha en snopp på 12cm och inte särskilt tjock heller? Går vi bort direkt eller har vi en chans?

Nejdå! Man kommer på vilka ställningar som fungerar bäst för en. (Om en partner tycker det känna för lite vissa stunder) personligen gillar jag inte för stora snoppar. Min svärfar skämtar alltid med sin fru och säger -det är som att spela pingis i globen ;)
  • Anonym (xxx)

Inte lönt att knacka på dörren om man inte kan komma in...

• Anonym (eller?)

Men den växer väl på sig när du kommer ur puberteten?

• Anonym (lillepille)

Ojojoj, ojojoj.. Herr Blyertzpenna, i presume?

• Anonym (Eskil)
    Anonym (miy) skrev 2014-01-13 20:46:57 följande:
    Den växer nog till sig när du blir äldre var inte orolig.
    Anonym (eller?) skrev 2014-01-13 21:09:25 följande:
    Men den växer väl på sig när du kommer ur puberteten?
    Jag är nästan 30..........
    Anonym (lillepille) skrev 2014-01-13 21:09:54 följande:
    Ojojoj, ojojoj.. Herr Blyertzpenna, i presume?
    Inte långt ifrån.

• Anonym (Äh)

Det ÄR inte bara storleken det hänger på, det är vad man gör med den. Mitt livs bästa sex hade jag under en period med en man som inte alls var särskilt välhängd. Så gå inte och oroa dig över storleken!

• Anonym (tillfredsställd)
    Anonym (Äh) skrev 2014-01-13 21:16:43 följande:
    Det ÄR inte bara storleken det hänger på, det är vad man gör med den. Mitt livs bästa sex hade jag under en period med en man som inte alls var särskilt välhängd. Så gå inte och oroa dig över storleken!

Exakt! Jag var under en sommar tillsammans med en jäkligt uppblåst typ som hade rättså stor men hans ego var större, det var olidligt. Samma sommar träffade jag mannen med pytteliten men som var en Gud när det gällde att tillfredsställa sin partner. Jag har fått vad jag önskar.
Svar på tråden Hur illa är det med en snopp på 12cm?