Plugg piller. Min quickfix
Klockan är mycket. Suttit snart 7 timmar och skrivit, förklarat och argumenterat ihop ett 15 sidors långt arbete och nu är jag klar äntligen klar. Tänkte att jag ville skriva lite till försöka starta en diskussion på ett forum eller två innan jag faller ihop.
Jag är en ung kille inne på min sista termin inför studenten. Förra terminen under hösten var jag djupt nere i en svacka med högar av arbeten som skulle göras över lovet, 6 prov står på februaris kalender. Jag pratade med föräldrar, lärare vänner ALLA gav mig exakt samma rådgivning. Bit ihop. Ta dig i kragen. Få det gjort så är det över. Många här vet säkert att det inte alltid är så lätt som det låter. Det trodde inte jag heller tills (here we go) jag började självmedicinera
JAG VET JAG VET SJUKT JAG VET
Här är artiklen som fångade mitt intresse.
http://lundagard.se/2013/01/31/lundastudenter-tar-pluggdroger/
Jag skulle aldrig ta drogen för att ha kul, använder den endast för att lösa min studiesituation. Döm mig gärna ingen känner mig själv så bra som jag själv.
Men nu får jag det gjort och ****** vad kul jag har! Jag läser , tar in , antecknar, lär mig och har kul! Detta var det sista av dem 5 arbetena jag skrivit över lovet. Totalt 64 sidor ren text på ett lov ganska bra jobbat tycker jag *klappar mig själv på axeln*
Jag har läst och hört om högt personer som tar samma/liknande preparat för att lätt ta sig igenom ALL vardagsstress och som har gjort det i år. Dem fungerar som vanliga mänskor när dem inte tar preparaten men när dem tar dem blir dem extremt stresståliga smarta maskiner som bearbetar uppdrag efter uppdrag och beskriver sig själva som mentalt outröttbara. Ständigt mentalt fokuserade. När dem går av (som tidigare nämnt) känner dem ingenting.. till och med kaffe ger ju dig ont i huvudet efter koffein kicken.
VAD JAG INTE VILL DISSKUTERA: Vart fick jag det ifrån, vad det är jag tar , vad ämnena gör .www.nootropil.se här köpte jag det, googla innehållet och vad ämnena gör själva.
SÅ nu har vi det ur världen..
VAD JAG VILL DISSKUTERA: Hur ni ser på min lösning på mitt problem. Om jag var en kille som faktiskt orkade hålla alla andras tempo ( kanske snabbare ) hade kanske preparaten fungerat ÄNNU BÄTTRE. Några erfarenheter ? historier ? Hata på mig, älska mig. Sånt skulle jag mer än gärna ta del utav!
Ska till skolan om 7 timmar för att hålla i en redovisning så måste knyta mig. Kan höra av mig här efteråt och berätta hur det gick.
Väl mött