• Anonym (Tänd)

Galet kåt på kollega

Hej där ute! Jag är galet kåt på en kollega. Han är det samma på mig. När vi är i samma rum vill jag bara göra allt med honom. Jag är inte kär eller så och inte han heller i mig, men det slår gnistor, grym akraktion således. Vi kan sitta runt ett konferrensbord och bli upphetsade. Vi är båda gifta men vill ligga med varandra dock ej gjort det. Det har gått så långt att vi snart inte kan vara i samma rum. Detta är jobbigt för vi jobbar i samma team. Vi älskar våra respektive men det är svårt med kallduschar på jobbet. Har detta hänt er nån gång? Jag vet vad jag egentligen ska göra. Undvika honom. Nmen som sagt, attraktionen är så djävla stark. Fan. Gud ske lov har ingen märkt nåt.... Än. Håller på att bli tokig!

• Svar på tråden Galet kåt på kollega
  • Anonym (Vet hur d känns)

Hände precis samma sak mellan mig och min chef, jag själv har en underbar man. Och han har en underbar fru, den var så stark så till slut hände det på en personalfest efter alla hade gått, efter det gick vi vidare bara.........

Vi ville ha varandra och fick det vi ville ha, självklart var det helt jävla fantastisk som förutspått, så v ivill göra det igen. Men nu har vi fått det vi ville och har själva sagt att det var en underbar engånggrej..
    Sen vet man ju aldrig :)  Ingen vet om det förutom vi..

• Anonym (Tänd)

Tack för ditt ärliga svar. Vet inte vart jag ska ta vägen. Om jag går hela vägen kan jag inte skylla ifrån mig på berusning eller nåt, men risken är stor att det händer på typ nästa personalfest. Jag måste göra ett medvetet val och planera för det. Tänk om jag får ångest. Jag har aldrig varit otrogen förut.kände du nån ånger eller skam. Verkade inte så på ditt inlägg. Kan jag trösta mig med att ja andra gör det ju.? Jag är rädd för att jag kommer AT vilja ha mer. Samtidigt tycker jag att jagvill bjuda mig på denna karamell. Tänkte du så också?

• Anonym (we)

Är han snyggare än din man?
    Jag tycker du ska ligga med honom. Din man behöver aldrig veta.

• Anonym (Haub)

Tänk såhär, hur hade det känts för dig med vetskapen om att din man raggat på en av sina arbetskollegor under en längre tid och sedan börjat ha vilt sex med henne?

Som andra säger, visst han behöver inte veta, men för det mesta så kommer det fram förr eller senare. Antingen genom "förövarens" egna erkännande, eller att någon skvallrar (kanske den du låg med) eller att din partner märker på ditt beteende/hittar något sms eller dylikt.

• Anonym (Tänd)

Nej inte snyggare, men kåtare. Han Vill ha mig och berättar vad han ska göra med mig och hur. Han tycker jag är värd det. Hehe. Spännande är det förstås. Men mitt samvete är där när jag är hemma, men bortblåst på jobbet.han kysser som en Gud men snygg nej inte så väldigt.

• Anonym (Tänd)
    Anonym (Haub) skrev 2014-01-14 20:06:46 följande:
    Tänk såhär, hur hade det känts för dig med vetskapen om att din man raggat på en av sina arbetskollegor under en längre tid och sedan börjat ha vilt sex med henne? Som andra säger, visst han behöver inte veta, men för det mesta så kommer det fram förr eller senare. Antingen genom "förövarens" egna erkännande, eller att någon skvallrar (kanske den du låg med) eller att din partner märker på ditt beteende/hittar något sms eller dylikt.

Visst tänker jag på detta, faktiskt ständigt. Kalldusch i hjärnan kanske.
  • Anonym (Frida)

Lyckost dig om den du är mest tänd på i hela världen (just nu) berättar saker han vill göra med dig! Drömmer om att detsamma ska hända mig- men för mig och X har det stannat vid leenden och blickar. Är båda gifta så jag antar att det är bäst såhär. Men drömmen kvarstår... Ingen av oss törs berätta hur vi känner för den andre. Jag VET att han vet att jag är intresserad av honom då han direkt och alltid söker min blick i alla möten. Så märkligt det där när man liksom vet att man vet, men inte exakt vad. Och mitt värsta scenario är att han skulle förneka allt helt om jag konfronterade honom och få stå där med skammen om att ha "missförstått allt". Fast det har jag inte...

• Anonym (Tänd)
    Anonym (Frida) skrev 2014-01-14 22:31:07 följande:
    Lyckost dig om den du är mest tänd på i hela världen (just nu) berättar saker han vill göra med dig! Drömmer om att detsamma ska hända mig- men för mig och X har det stannat vid leenden och blickar. Är båda gifta så jag antar att det är bäst såhär. Men drömmen kvarstår... Ingen av oss törs berätta hur vi känner för den andre. Jag VET att han vet att jag är intresserad av honom då han direkt och alltid söker min blick i alla möten. Så märkligt det där när man liksom vet att man vet, men inte exakt vad. Och mitt värsta scenario är att han skulle förneka allt helt om jag konfronterade honom och få stå där med skammen om att ha "missförstått allt". Fast det har jag inte...

Frida, du måste ta mod till dig att flörta. Säg nån komplimang och när du får chansen rör vid honom. Det blir reaktion, jag lovar. Skulle du missförstått, mot all förmodan, så säg oj sorry, och le åt det hela. Lycka till.
  • Anonym (Claudia)
    Anonym (Tänd) skrev 2014-01-14 20:11:39 följande:
    Nej inte snyggare, men kåtare. Han Vill ha mig och berättar vad han ska göra med mig och hur. Han tycker jag är värd det. Hehe. Spännande är det förstås. Men mitt samvete är där när jag är hemma, men bortblåst på jobbet.han kysser som en Gud men snygg nej inte så väldigt.
    Men då är du ju redan i princip otrogen? Eller har i alla fall svikit din partner.. Om du nu tillåter att han pratar sådär med dig och sätter dig i såna situationer att han kan berätta hur kåt han är på dig. Jag skulle bli extremt sårad om min man gjorde så, och om jag råkade i den sitsen och inte sa ifrån skulle jag ta mig en rejäl funderare om det var min man jag ville ha.
  • Sarakechi

Börja med att fråga dig följande: Vill du att din man gör såhär mot dig?
    Kan du svara på det är problemet löst.

Svar på tråden Galet kåt på kollega