• Dani13

    Tips på bra förskolor i Malmö

    Hej Vår familj är tyvärr en av de 981 familjer i Malmö som inte kommer få någon förskoleplats nu i februari. Är uppriktigt förbannad men vad hjälper det. Har någon något tips på bra privata förskolor i Malmö, gärna Limhamn-Bunkeflo- Klagshamn då det är i detta området vi bor i. Vet inte CAD jag ska göra annars då föräldrarpenningen snart är slut och min arbetsgivare räknar med mig i februari. Tacksam för alla tips.

  • Svar på tråden Tips på bra förskolor i Malmö
  • JimDiamond

    Hej, läste i kommentarfältet på en av Sydsvenskans artiklar angående platsbristen att det fanns en privat förskola i din del av stan som verkade ha platser lediga. Var visst en "utomhusavdelning" där dem dock inte var ute överdrivet mycket...

  • Snällspiken

    På Malmö Stads hemsida finns en lista över alla privata förskolor i Malmö. Ställ barnen i kö så tidigt som möjligt (vi gjorde det när de var nyfödda, vi hittade ett tiotal i Limhamnsområdet som verkade bra) och då är chansen stor att ni har flera jättebra förskolor att välja mellan när det blir dags för dagisstart. 

  • Hoppassnart
    Dani13 skrev 2014-01-14 22:43:52 följande:

    Hej Vår familj är tyvärr en av de 981 familjer i Malmö som inte kommer få någon förskoleplats nu i februari. Är uppriktigt förbannad men vad hjälper det. Har någon något tips på bra privata förskolor i Malmö, gärna Limhamn-Bunkeflo- Klagshamn då det är i detta området vi bor i. Vet inte CAD jag ska göra annars då föräldrarpenningen snart är slut och min arbetsgivare räknar med mig i februari. Tacksam för alla tips.


    Dani13, har du några bra tips om förskolor i området? Letar nu till min dotter men vet inte vart jag ska börja...Med vänlig hälsning, Anna
Svar på tråden Tips på bra förskolor i Malmö