Small boobs rocks!
Måste bara säga att små bröst är skitsnyggt!
Små bröst är fina och kvinnliga!
Nån mer med små bröst
(inget ont om er med stora, det är fint också
)
Måste bara säga att små bröst är skitsnyggt!
Små bröst är fina och kvinnliga!
Nån mer med små bröst
(inget ont om er med stora, det är fint också
)
Jodå, här kommer två snygga små knoppar till!
Mina är som.. som.. avlånga limpor?
Vill oxå ha små, små.. skönt för ryggen!
jag saknar mina små bröst, just nu ammar jag och alla mina toppar som annars funkar hur bra som helst ser lite lätt vulgära ut nu. brukar annars komma undan med att slippa BH och kunna ha hur urringat som helst
Jag är också avis på er med små bröst. Tycker det är så snyggt med liten byst utan bh under en festtopp eller en lågt skuren festblåsa. Diana Ross har en fantastisk klänning på sig på ett skivomslag från 60-talet som hade sett hemskt vulgo ut på någon silikonbabe. Jag vill cokså ha sån byst..
japp små i vanliga fall fast nu e jag gravid
tack gode gud!!
Mina är små och fasta. Newtons lag gäller inte mina bröst.
Ibland skulle jag viljka ha större, men jag säger ända hellre små och fasta än stora hängiga.
Beror lite på vad ni menar med små, men jag är mycket nöjd med mina - tror att de är små i alla fall
Riktigt säker är svårt att vara särskit kring mensen. Dessutom blev de större då jag gick upp lite i vikt och höll sig trots att jag gått ner de kilona nu. Skönt med frihetskänslan det ger att ha små.
Min var små och fasta. Efter graviditeten fick jag 2 strlekar större dock. Men jag är nöjd ändå.
här är en till med small ones...sss
Jag tycker också det är fint!
Eller ja...både och är fint. Men jag kommer inte operera mig. Stora bröst är ju egentligen bara fett, varför ska fett på bröstkorgen ha större "status" än fett runt midjan
Nu har inte jag jättesmå bröst, 85 B-C, beroende på behå, men de är så platta att de liksom försvinner utan behå. Måste rulla upp dem i behå och de ser ändå inte stora ut
Utan behå ser det helt platta ut så jag klassar mina bröst som små fastän behån säger att jag har "normal". Men jag är nöjd.
Jag tycker inte att B- och C-kupa klassas som liten byst
...och så kan ni ha alla kläder ni vill ha, ni kan hitta billiga bh:ar och många med mindre bröst kan även gå utan om klädseln kräver det...
Ja jag är avis!