• roffe

Viva hårfärg röd sökes!

Hej!
    Jag söker en förpackning Viva Hårfärg röd nr 655, dom har utgått ur sortimentet men om någon har en liggandes vill jag gärna köpa den. Det är den enda som täcker över mitt bruna hår utan blekning. Den ser ut såhär (lånad bild) 
    http://2.bp.blogspot.com/_y0kQNXJgVQs/SuCJrZDqeXI/AAAAAAAAAX4/EeSBs0IO7D8/s640/655%2BViva%2BS%2Bpack_72_rgb.jpg

J
    ag har letat i alla småbutiker där jag bor utan framgång. Jag har redan en förpackning, men jag behöver två stycken till mitt långa hår.

Om någon vet var jag kan få tag på detta så hade det ju varit helt underbart! Jag har planerat att färga rött rätt länge nu och jag vill verkligen inte bleka mitt hår för att färgen ska synas.

Annars om någon kan tipsa om någon annan röd hårfärg i samma stuk som täcker över brunt hår väldigt bra så tipsa mig jättegärna!  
  • Svar på tråden Viva hårfärg röd sökes!
  • bull bakerskan

Håller med om garniers dock rinner det när man tvättar håret. En annan bra är schwarzkopf brilliance

• roffe
    thweni skrev 2014-01-15 12:29:44 följande:
    Jag tycker att denna täcker bra på mitt bruna hår:länk
    bull bakerskan skrev 2014-01-15 12:48:41 följande:
    Håller med om garniers dock rinner det när man tvättar håret. En annan bra är schwarzkopf brilliance
    Åh tack så mycket för tipsen! Ska kolla vad som finns på Maxi nära mig, dom brukar ha en rätt stor hylla med just hårfärger. 

Ska bli så skönt med lite förändring, jag känner mig så tråkig med brunt hår jämt Så ska jag försöka toppa håret oxå och kanske fixa lite snedlugg istället för att det bara är långt och tråkigt :)

Svar på tråden Viva hårfärg röd sökes!