• roja22

När blir man piggare?

SÅ jobbigt att vara så trött hela tiden, gravid i vecka 10. När vänder det?  Minns inte hur det var förra gången.

• Svar på tråden När blir man piggare?
  • Jensa85

Är gravid i v 6 och undrar det samma!!!

roja22 skrev 2014-01-15 20:59:55 följande:
    SÅ jobbigt att vara så trött hela tiden, gravid i vecka 10. När vänder det?  Minns inte hur det var förra gången.

• Malima

Fram till vecka 12 var det nästintill outhärdligt. Hade kunnat sova dygnet runt. Nu, i vecka 15, är det lättare tycker jag, men måste helt klart sova tidigare på kvällen. Nu har jag hållt mig vaken i 1,5 timma bara för att vara ens lite social med maken!

• Jacqueline

Vecka 15-16 tyckte jag det lättade ,blir dock trött snabbare än vanligt om man håller ihåg mycket.

• L4nda

Fram till v13 var jag mer zombie än levande, nu är jag i v.24 och börjat bli trött igen. Suck

• Jensa85

Jag mindes inte att jag var såhär trött med min dotter. Kan också sova typ hela kvällen om jag haft tid.. Men försöker också vara social med

Sambon ? iallafall fram till nio halv tio :)

• supersötasilversara

Aldrig. Nej skämt och sido , det verkar lätta runt v15-20 för många men sen är man nog lite mer trött än vanligt hela graviditeten, mer eller mindre. Och sen kommer bebisen och sämre sömn = trött .

• daimstrut

Mellan vecka 18-30 har jag varit mindre trött än resten av graviditeten och känt mig nästan som vanligt.

• Pippiputti

Första graviditeten gick det över vid v 13 ca.
    Denna vet jag ej, är i v 25 och det har inte gått över ännu Rynkar på näsan

Svar på tråden När blir man piggare?