När blir man piggare?
SÅ jobbigt att vara så trött hela tiden, gravid i vecka 10. När vänder det? Minns inte hur det var förra gången.
SÅ jobbigt att vara så trött hela tiden, gravid i vecka 10. När vänder det? Minns inte hur det var förra gången.
Är gravid i v 6 och undrar det samma!!!
Är i v24 å det blir bättre men ja blir lättare trött fortare nu.
Är i v24 å det blir bättre men ja blir lättare trött fortare nu.
Fram till vecka 12 var det nästintill outhärdligt. Hade kunnat sova dygnet runt. Nu, i vecka 15, är det lättare tycker jag, men måste helt klart sova tidigare på kvällen. Nu har jag hållt mig vaken i 1,5 timma bara för att vara ens lite social med maken!
Vecka 15-16 tyckte jag det lättade ,blir dock trött snabbare än vanligt om man håller ihåg mycket.
Fram till v13 var jag mer zombie än levande, nu är jag i v.24 och börjat bli trött igen. Suck
Jag mindes inte att jag var såhär trött med min dotter. Kan också sova typ hela kvällen om jag haft tid.. Men försöker också vara social med
Sambon ? iallafall fram till nio halv tio :)
När jag väl blev trött av grav blev jag inte pigg förrens efter fl!
Aldrig. Nej skämt och sido , det verkar lätta runt v15-20 för många men sen är man nog lite mer trött än vanligt hela graviditeten, mer eller mindre. Och sen kommer bebisen och sämre sömn = trött
.
Man blir tröttare ju längre in i graviditeten man kommer...
Mellan vecka 18-30 har jag varit mindre trött än resten av graviditeten och känt mig nästan som vanligt.
Första graviditeten gick det över vid v 13 ca.
Denna vet jag ej, är i v 25 och det har inte gått över ännu