• marie92

Några som är i vecka 34 eller liknande som vill följas åt och prata?

Är i vecka 34 har Bf 5 mars och det är mitt första barn. Jag har haft en ganska lätt graviditet men med mycket oro över allt som kan hända. Tycker att det skulle vara kul att prata med andra som har Bf nära mig och dela upplevelser och tips.

• Svar på tråden Några som är i vecka 34 eller liknande som vill följas åt och prata?
  • Sunnza

det är mitt tredje gravid, jag har bf 23 jan och är också orolig för förlossning, är lite rädd =) 

• Tiza

Jag har bf 31 mars, har också haft en ganska enkel graviditet.. eller ja.. enklare än dom flesta iaf!

• Nyfniken83

Jag går in i v 33 på lördag.. Har fortfarande svårt att fatta att det kommer en förlossning om några veckor. Så nervositeten har inte kommit ännu.

• supersötasilversara

Väntar trean och är i v32, bf 20 mars. Var inte alls så här nojig under de två första graviditeterna! Håller på och boar för fullt, känns viktigt att bli klar med allt NU . Ska tvätta upp lite kläder och fixa bebissängen i helgen. Hur gör ni andra?

• Nyfniken83

Jag boar också som en galning. Det mesta e inhandlat, har dock inte tvättat alla kläder ännu. Vilken grad ska man tvätta dom i?

• NovaRobin

Hej tjejer.. Väntar nr 3 som är beräknad den 2 mars. 45 dagar kvar idag :) Längtar tills det är dags men är såklart lite nervös också!!

• anselina

Hej. Väntar 3:e barnet den16/3 men får planerat snitt så första v i mars kommer plutten

• 3längtan

Jag är beräknad 28/2 med nr tre. Har inte börjat boa än. Men det kommer väl.

• marie92
    Sunnza skrev 2014-01-16 15:04:21 följande:

det är mitt tredje gravid, jag har bf 23 jan och är också orolig för förlossning, är lite rädd =) 

oj så det är snart dags då, vad spännande :) jag förstår att du är lite rädd för förlossningen, du vet ju lite vilken smärta som väntar då det är ditt tredje barn. Jag har nu senaste veckorna börjat tänka på förlossningen och börjar också bli rädd speciellt eftersom bebisen i magen inte har vänt sig än så börjar oroa mig för att det kommer bli snitt eller att dom måste göra ett vändningsförsök och har hört att det inte lyckas så ofta och att det gör ont har du någon erfarenhet av det?
  • marie92
    supersötasilversara skrev 2014-01-16 22:25:09 följande:
    Väntar trean och är i v32, bf 20 mars. Var inte alls så här nojig under de två första graviditeterna! Håller på och boar för fullt, känns viktigt att bli klar med allt NU . Ska tvätta upp lite kläder och fixa bebissängen i helgen. Hur gör ni andra?
    hehe okej känner exakt likadant håller på boar för fullt hemma då jag är ledig ifrån jobbet fram till förlossningen och känner att jag vill att allt ska vara färdigt så snart som möjligt eftersom det bara är några veckor kvar och så att man hinner tänka efter vad som fattas. Har inte börjat tvätta kläderna men bebissängen är uppe behöver bara bäddas och det är så mysigt att se sängen stå bredvid vår säng i sovrummet och veta att inom några veckor så kommer jag ha mitt barn där :) Vet du om det är en tjej eller kille du ska få?
Svar på tråden Några som är i vecka 34 eller liknande som vill följas åt och prata?