Otrogen flickvän
Det är första gången jag skriver här och hoppas att det finns nåt/nån som kan hjälpa.
Jag är en man på 32 år som lever och bor tillsammans med min flickvän sen 6år tillbaka, vi har 2barn 8 och 3år gamla. Nu har jag ertappat henne med att ha en affär med en annan man....
Jag är nu helt förstörd i psyket, kan varken äta eller sov normalt längre...
Vi har givetvis haft våra upp och nedgångar både i relationen och i sexlivet.
Men vi har alltid haft kärlek till varandra, och jag älskar henne fortfarande mer än nånsin. Det är här mitt stora problem börjar: Jag har bestämt mig för att förlåta otroheten och försöka hitta tillbaka till oss igen, problemet är att jag inte får nån respons på detta från min flickvän. Hon har knappt visat att hon ångrar det hon gjorde och när jag frågar om detta är vad hon vill och om det finns några känslor kvar från hennes sida gentemot mig så är svaret: "jag är ju här!! Det bevisar väll att jag vill vara med dig! Men vad jag känner och vad jag vill är tyvärr inte alls samma sak. jag älskar dig men jag kan inte svara på vad som händer i framtiden...."
Hon är just nu mycket kritisk till allt och minsta lilla jag gör. Nästan som att allt vore mitt fel!!
Jag jobbar heltid, tar hand om samtliga sysslor hemma samt all hämtning/lämning av barn.....medans hennes svar på allt oavsett vad när hon kommer hem är att hon är trött och inte orkar prata.
Barnen märker givetvis av att de är nåt fel men dom förstår inte riktigt vidden av det ännu....
Jag älskar min flickvän över allt annat och jag vill inte förstöra denna familj för mina barn.
Vad ska jag göra? vi pratar knappt med varandra längre och jag är orolig för att hon fortfarande är otrogen, men när jag tar upp detta så är jag problemet: -"så fort allt är på väg att bli bättre så backar du 10 steg!!" säger hon.
Snälla ge mig råd vad skall jag göra??
Älskar min familj.