• Äldre 17 Jan 14:39
    2824 visningar
    1 svar
    1
    2824

    vad är detta?

    Sedan 2-3 veckor har jag haft huvudverk, yrsel, flimmer framför mina ögon så har kollat mitt blodtryck 1 gång veckan samt gjort urinprov. Hade havandeskapsförgiftning förra graviditeten så de fanns misstanke på att jag skulle få det igen. Men alla tester jar vart bra hittills lite höjt tryck men det räknas som bra. Fast sedan igår kväll så började jag känna mig febrig och fick kraftigare huvudverk. Tog tempen och hade 36.4 (vilket jag brukar ha) tog en Alvedon men vart ej bättre. Sov 12 timmar vaknade och kände mig lika sjuk om inte värre har ont i skelettet och känner mig jätte sjuk har fortfarande ingen feber. Ringde min bm som sa att det förmodligen inte var något. Men hur kan jag må såhär och det inte är något? Är i vecka 36+3


  • Svar på tråden vad är detta?
  • Äldre 17 Jan 14:51
    #1

    Jag fick flimmer i ögonen när jag va gravid med o mådde kasst! Kollade blodtrycket flera gånger o det var bra....men alla jag förklarade för sa det är typiska migrän tecken, men jag hade aldrig superhuvudvärk, bara lite molande. Ofta räckte det jag lade mig ner en kvart så försvann det. Men jag kom försent till jobb o tider då det alltid kom lägligt till jag skulle nånstans! :(

Svar på tråden vad är detta?