• Anonym (Vad hände?!)

Han ignorerar mig nu. Svarar inte på messen :-/

Hej alla! 

Jag dejtade en kille kan man väl säga, för räknar inte med honom längre. Han var bortrest ett tag och under den tiden skickade vi lite gulliga mess. När han kom tillbaka var han desperat att träffas. 

Sagt och gjort. vi träffades och han sov hos mig. När han sedan gick fick jag ett sms av honom att han tyckte att vi hade haft det jättemysigt och sedan puss på slutet. 

Jag ville bräcka honom i gullighet och svarar att jag saknar honom redan och puss (trots att vi nyss träffats). Han svarade inte på det messet så tror att jag skrämde honom?!? 

Jag skrev igår till honom och frågade bara lite enkelt vad han gör, eftersom det gått fem dagar utan mess från honom. Inget svar hahah 

Jag fattar nada hur han plötsligt gick från att vara så gullig till kall. Någon som förstår mer än mig? 

• Svar på tråden Han ignorerar mig nu. Svarar inte på messen :-/
  • Monchichier

Antingen har han haft väldigt mycket att göra på jobbet,
    eller så är han inte intresserad av dig längre,
    eller så har det hänt honom något så att han inte kan svara, går det fram signaler när du ringer?
    eller så har helt enkelt hittat någon annan, kanske blivit tillsammans med ett ex igen?

Hur som, bollen ligger hos honom nu, sluta sparka på den. Är också helt säker på att du inte skrämt bort honom, inte med det smset i alla fall.

• snorkan

Skrämde du honom med det sms et är han lättskrämd......men nu ligger det som sagt hos honom, skicka absolut inget mer till honom, då skulle du säkert skrämma honom, lycka till ;)

• Anonym (Vad hände?!)

Han svarade faktiskt nyss Hihi ) Tack för era svar! Han hade sovit och pluggat skrev han 

• Anonym (Hmm?)
    Anonym (Vad hände?!) skrev 2014-01-17 22:06:03 följande:
    Han svarade faktiskt nyss Hihi ) Tack för era svar! Han hade sovit och pluggat skrev han 
    Jag tycker ändå att man hör av sig via sms även om man haft mycket.
    Behövs ju bara ett mess om dagen.

Dejtar också en kille som gått från att vara väldigt aktiv till "uppslukad av jorden".
    Svara knappt alls längre.
    Tror att om man har tillräckligt starkt intresse så tar man sig tid att dra iväg ett mess som tar 2 minuter.
    Vet inte om jag skall gå vidare?
  • Anonym (En kille)

Måste man äta upp varandra när man dejtar? Det är väl lite det dejting handlar om eller?!

Sen finns ju så klart en överhängande risk att den andra faktiskt är med nån annan det dygnet han inte svarar. Men kolla av läget! Är det de läget som gäller borde man kunna vara öppen med det.

Har svårt att förstå att man inte vill lägga korten på bordet i det läget, träffar han andra kan du göra det oxå såklart.

Men gå inte och var helt uppslukad av den hör killen. Slappna av. Är han bra för dig, så finns han där... För dig.

• Anonym (Vad hände?!)

Detta låter säkert jättekonstigt för många men jag skulle nöja mig med om vi träffades för bara sex, mys och var gulliga mot varandra. Saken är den att jag förstår att han säkert träffar andra, vi träffades på en sexsida och han är tolv år yngre än mig Har väl fått lite känslor för honom men jag kan ändå förstå att jag inte kan hålla honom i koppel för han har sina behov (behöver testa sig fram, leka av sig, satsa på studier osv) och jag har mina behov (behöver någon som är på ungefär samma stadium i livet och som jag har ett intellektuellt utbyte med)  

• Anonym (Vad hände?!)
    Anonym (Hmm?) skrev 2014-01-17 23:25:35 följande:
    Jag tycker ändå att man hör av sig via sms även om man haft mycket.
    Behövs ju bara ett mess om dagen.

Dejtar också en kille som gått från att vara väldigt aktiv till "uppslukad av jorden".
    Svara knappt alls längre.
    Tror att om man har tillräckligt starkt intresse så tar man sig tid att dra iväg ett mess som tar 2 minuter.
    Vet inte om jag skall gå vidare?
    Jag förstår lite hur du resonerar. Skulle jag vara 100% seriös så skulle jag också vilja att han hörda av sig helst samma dag. Vill inte ha en kille som spelar svår/är för upptagen för att svara. MEN alla tänker inte såhär och det  kan hända att han har känslor för dig. Om DU vet att du vill ha honom så fråga honom rakt ut vad han känner för dig och vad han vill/tror att ert dejtande kan leda till. Du har inget att förlora på det 
Svar på tråden Han ignorerar mig nu. Svarar inte på messen :-/