• Äldre 18 Jan 13:17
    30809 visningar
    30 svar
    30
    30809

    Micheal Kors väska

    Jag funderar att beställa en MK väska från Zalando med axel rem shopping väska brun 1775 kr, Ni som har hans väska , vad tycker ni? är ni nöjda ? är den värd pengarna? Var köpte ni den ?
    Tack för svaret.

  • Svar på tråden Micheal Kors väska
  • Burber­ry
    Äldre 18 Jan 15:05
    #1

    Jag har 3 MK väskor. Alla köpta i USA. Nöjda med dem, snygga o bra kvalitet. Mjukt läder, bra med fickor o förvaring inuti. vilken modell zalando säljer känner jag inte till, tycker dock priset låter väldigt bra.

  • Äldre 18 Jan 15:29
    #2

    Väskorna finns nog lite överallt, men min dotter jobbar på The Best of Brands. Jag vet inte om den affären finns på andra ställen i landet än Stockholm.

  • Äldre 10 Feb 21:29
    #3

    Köpte själv i thailand....kopia men väldigt välgjord, man ser inte skillnad. mycket billigt.

  • Roxana­n
    Äldre 10 Feb 21:33
    #4

    MK erbjuder mycket för pengarna, det är ett bra köp!


    Göteborgare i hjärtat
  • Äldre 10 Feb 21:38
    #5

    Min dotter har en Jet Set Travel Tote som hon beställde från USA

    Hon är väldigt nöjd med den och använder den till allt
    Hon får ner sin laptop och några böcker i den så den funkar som väska till skolan

  • Äldre 18 Feb 16:21
    #6

    Michael Kors har sjukt bra priser på sina väskor utefter vad man får tycker jag. Jag älskar texturen på lädret och kvalitén är riktigt bra. Har köpt fyra stycken det senaste året :)

    Och ni som köper fejk från Thailand - Tro mig, det syns lång väg att de är fejk!

  • Äldre 18 Feb 17:50
    #7

    Jag skulle nog hellre snegla åt Longchamp, Mandarina Duck eller Furla i den prisklassen. Franskt och italienskt är att föredra framför amerikanskt. 

  • Äldre 25 Feb 10:02
    #8
    SoStylish skrev 2014-02-18 16:21:38 följande:
    Michael Kors har sjukt bra priser på sina väskor utefter vad man får tycker jag. Jag älskar texturen på lädret och kvalitén är riktigt bra. Har köpt fyra stycken det senaste året :) Och ni som köper fejk från Thailand - Tro mig, det syns lång väg att de är fejk!

    Det är klart att de som har äkta vara, VET vad som är fejk ☺️
  • Äldre 25 Feb 11:49
    #9
    mormor 1965 skrev 2014-02-25 10:02:24 följande:

    Det är klart att de som har äkta vara, VET vad som är fejk ☺️
    Det syns i de allra flesta fall klart och tydligt. Michael Kors-kopiorna är, än så länge, uselt gjorda och de ser extremt plastiga ut.
  • Äldre 25 Feb 11:58
    #10

    Jaja men JAG som vaken äger en kopia eller ett original av Mk väska skulle aldrig se skillnad om jag såg en MK kopia ute på stan. Och eftersom antalet folk som äger en original MK väska utslaget mot antalet folk som lever i Sverige är extremt lite procentuellt då så kommer man nog undan men en kopia mestadels. Tills någon med en original MK väska råkar se. Därav det roliga med att köpa billiga kopior! =)

Svar på tråden Micheal Kors väska