• Cia Pia

Har ni varit extra trötta innan förlossningen kommit igång ?

Eller har ni känt något annat specifikt sådär precis innan ?

• Svar på tråden Har ni varit extra trötta innan förlossningen kommit igång ?
  • Hattifnattentanten

Minns bara sista gången och då var jag vrålhungrig dygnet innan det startade. Åt massor.

• guldplutt

Undrar det samma! har varit ovanligt sömnig både igår o idag, sovit middag läääänge...

• Cia Pia

Är lite trött idag med, men har varit uppe minst 3 gågner inatt o ännu mer av slemmisen har kommit, inte för det spelar nån roll. Men min måste varit jättestor...

• ebben

Nä,inte alls kännt nåt specifikt så där direkt innan!!
    Har fött 3 gånger.........
    varit lös i magen ett par veckor innan ,o haft förvärkar o ryggvärk,men det har ju också varit ett bra tag innan........

• Lindonen

Jag ska ha mitt tredje med BF 14/2 och jag är supertrött, visserligen kan det bero på att man är uppe nästan en gång i timmen o kissar och att man är förkyld....om jag sätter mig i soffan på dagarna så somnar jag nästan direkt..

• Villavillerkulla

Tycker jag blir mer o mer trött för varje dag.. Igår somnade jag in en timme på fm o sen en timme på em. o ändå kunde jag sova hela natten i stort sett ?

BF +2

• Norahs mamma

Jag blev pigg... Fick en massa energi och började städa mm
    Mådde även illa...

Läste i nån bok att när mamman får lust att knäskura huset så är förlossningen nära

• Villavillerkulla

Norah

Usch då.. den energin har jag inte hittat.. Fick energi till o skotta snö i tisdags, men det hade ju bara motsatt effekt

• Nerre

Imorgon är det två veckor sedan min slempropp lossnade ihop med en teckningsblödning ...Trodde att förlossningen var nära då men nu i v.37 så börjar jag tro att jag får gå hela vägen till den 2 mars. Lite förvirrad och besviken känner jag mig...

• lisa85

Jag sov 3 timmar totalt de två sista nätterna.Men istället så somnade jag mellan värkarna..Har aldrig varit så trött..

Svar på tråden Har ni varit extra trötta innan förlossningen kommit igång ?