• Anonym (20kg+)

Någon som gått på Itrim ?

nästa vecka startar mitt medlemskap i Itrim,kommer bli spännande och roligt men även kämpigt. jag ska gå ner MINST 20 kg, och jag har läst lite om folk som gått ner mer än det på 12 veckor med itrim.. Tänkte är det någon här inne som gjort deras program ? hur gick det för dig ?

• Svar på tråden Någon som gått på Itrim ?
  • Anonym (aa)

Det finns en tråd om itrim och några som går på det under "vikt"

Min moster gick på det, 3 månader endast med soppor och gick ner all sin övervikt på ca 20kg :)

• viseversa

Ja gick ner 16kilo. Men det var JÄVLIGT jobbigt och man är hungrig trött och irriterad hela tiden. Jag levde BARA på deras soppor ca 800kalorier om dagen.

• Anonym (20kg+)
    viseversa skrev 2014-01-19 17:13:15 följande:
    Ja gick ner 16kilo. Men det var JÄVLIGT jobbigt och man är hungrig trött och irriterad hela tiden. Jag levde BARA på deras soppor ca 800kalorier om dagen.
    på hur lång tid då ? grymt bra jobbat :)
  • Anonym (20kg+)
    Anonym (aa) skrev 2014-01-19 17:10:59 följande:
    Det finns en tråd om itrim och några som går på det under "vikt"

Min moster gick på det, 3 månader endast med soppor och gick ner all sin övervikt på ca 20kg :)
    okej ska kolla tack :)
  • viseversa

Kommer inte ihåg men det var inte alls lång tid. Gick ner ca 1,5-2 kilo i VECKAN.

• samanthaque

funkat inte för mig .... stenpluggade och allt gick i vägen, innebar att ekonomin blev dålig... men Itrim var bra ja... Lycka till:)

• Anonym (20kg+)
    viseversa skrev 2014-01-19 21:50:11 följande:
    Kommer inte ihåg men det var inte alls lång tid. Gick ner ca 1,5-2 kilo i VECKAN.
    härligt =)
    jag ska med gå på deras vlcd diet första tre veckorna för sen trappa upp.. tufft men värt de.
  • Engelvinge

Jag har precis påbörjat min första vecka av lcd och det är helt klart värt att vänta på Glad. Första veckorna är tuffa, men jag hade inte problem med hunger utan att känna sig lite "instängd" att inte få äta när man vill och vad man vill men blodsockernivån håller sig bra och jag blev lite extra känslig känslomässigt.

På mina första tre veckor gick jag ned ca 8kg, huvudet har däremot svårt att förstå då det går fort men jag känner att jag mår bättre och kläderna börjar sitta lösare.

Det bästa med itrim som jag tycker är att de har ett helhetsbegrepp med uppföljningar och gruppsamtal. Sen gillar jag att passen man tränar är på 30 min då jag och träning inte är direkt kompisar Flört.

Lycka till nu!

P.S. Det finns en tråd till där vi är fler som är samlade och stöttar varandra, sök bara på itrim D.S.

• TRImmortal

Jag var på infomöte igår på itrim, kändes jättebra. Har ca.30kg att gå ner. Det känns som att man kommer få den stöttning som behövs.

• Engelvinge
    TRImmortal skrev 2014-01-28 06:37:15 följande:
    Jag var på infomöte igår på itrim, kändes jättebra. Har ca.30kg att gå ner. Det känns som att man kommer få den stöttning som behövs.

Jag skulle inte klara mig utan att gå på möten och ha någon att ställa frågor till och dela sin resa med :).
Svar på tråden Någon som gått på Itrim ?