• loova08

hitta mina nycklar. någon?

hej
    skriver ifrån mobilen så kan hända att det blir lite rörigt.

mina nycklar är borta, både hem och jobb. en hel del nycklar med andra ord
    det finns ett rött överfallsalarm på knippan.

senast jag hade dom var i fredags, vet att jag hade dom när jag ställde in vagnen i barnvagnsförrådet. hade dom även i handen när jag gick igenom dörren, mannen hade precis kommit hem. så det var olåst.

vad som händer där näst, är lite luddigt. men det är såhär jag minns det iaf.

jag kommer in, möter man och son vid dörren. lägger väska(med nycklar i) på golvet och påsen ifrån konsum brevid dörren, börjar ta av mig kläderna när jag ser att sonen (2år) fått tag på nycklarna. jag tar nycklarna ifrån honom. han blir sur.
    jag hänger nycklarna vid hatthyllan, han hittar påsen ifrån coop och börjar packa ur rosor.
    jag hjälper honom.

sen dess har jag inte sett nycklarna. det var i fredags..

har vänt upp och ner på hela lägenheten. inkl sonens rum. letat överallt känns det som. men inga nycklar i sikte.

någon som kan hjälpa mig?

• Svar på tråden hitta mina nycklar. någon?
  • loova08

har ingen byrå.

och den möbeln som liknar mest är det bara en låda på ben. och ovanpå den står bara en blomma..

• Lotten93
    loova08 skrev 2014-01-19 19:52:23 följande:
    har ingen byrå.
    och den möbeln som liknar mest är det bara en låda på ben. och ovanpå den står bara en blomma..
    Inte i blomman då heller? äsch då xD Då är mitt nästa förslag att den ligger i någon sko i hallen eller på golvet kring skostället :)
  • loova08

Nej det suger.
    Hittar den ingenstans. Börjar bli desperat här.

Alla skåp/garderober i hela lägenheten har vi gått igenom, tömt, och fyllt igen. Utan resultat.

Har även kollat bakom alla element, alla skor..i badrummen.. kökshyllorna.

tror det är min son som fått tag på dom och lagt dom någonstans.

när vi frågar honom får vi till svar "mammapappaskåp".. dock så finns bara alla andra nycklar förrutom mina där.
    Sen är han ju bara 2 år också.. något vettigare får vi nog inte ur han. tyvärr..

Börjar även misstro mitt minne. Är helt säker på att jag hade med dom in i huset (lägenhetshus) då jag är den enda som har barnvagnsnyckel på knippan. men sen, kan nog vad som helst ha hänt känns det som.

Grannarna har dom inte...

• Lotten93

Fast du säger ju att du minna att du tog ifrån sonen dem.  Då borde det ju stämma kan man tycka :P Men jag tycker ändå att de borde vara någonstans i hallen :/

Svar på tråden hitta mina nycklar. någon?