• Anonym (vi är två)

klubb6

Finns det fler här som hänger på k6? Vi har funnits där till och från men har blivit ett långt avbrott nu. Blev less på att få våra konton raderade! Vet inte om varför heller men vi har aldrig haft stulna bilder eller varit otrevliga och kränkande så man tappar tillslut lusten när konto på konto blir raderat och av princip vägrar vi betala för en äkta stämpel när vi inte är annat än ärliga... men i vilket fall, är det någon här som hänger på k6 så det är värt att komma tillbaks? Eller finns det någon annan liknande sida som man slipper betala för som ändå är bra?

• Svar på tråden klubb6
  • Anonym (Hej)
    Anonym (vi är två) skrev 2014-01-19 22:00:11 följande:
    Finns det fler här som hänger på k6? Vi har funnits där till och från men har blivit ett långt avbrott nu. Blev less på att få våra konton raderade! Vet inte om varför heller men vi har aldrig haft stulna bilder eller varit otrevliga och kränkande så man tappar tillslut lusten när konto på konto blir raderat och av princip vägrar vi betala för en äkta stämpel när vi inte är annat än ärliga... men i vilket fall, är det någon här som hänger på k6 så det är värt att komma tillbaks? Eller finns det någon annan liknande sida som man slipper betala för som ändå är bra?

Jag hänger där ibland är man. Sedan om det är någon höjdare är väl en smaksak/ tveksamt : )
  • Honungsbiet

Jag tycker Bodycontact är bättre. Visst,ni får betala lite för att kunna utnytja sidan fullt ut. Men det kan det ju vara värt 😄

• Anonym (vi är två)
    Honungsbiet skrev 2014-01-20 10:01:46 följande:
    Jag tycker Bodycontact är bättre. Visst,ni får betala lite för att kunna utnytja sidan fullt ut. Men det kan det ju vara värt ?

Okej ja helt klart om det är en bättre sida men vad är det man isf betalar för?
  • Anonym (vi är två)
    Anonym (Hej) skrev 2014-01-19 23:02:35 följande:
    Jag hänger där ibland är man. Sedan om det är någon höjdare är väl en smaksak/ tveksamt : )

Tycker det har varierat enormt sista 3 åren...
  • Anonym (Hej)
    Anonym (vi är två) skrev 2014-01-20 11:19:10 följande:
    Tycker det har varierat enormt sista 3 åren...

Jag håller med, det vad bättre för 3 år sedan.
  • Anonym (vi är två)
    Anonym (Hej) skrev 2014-01-21 10:02:27 följande:
    Jag håller med, det vad bättre för 3 år sedan.

Helt klart. Var en helt annan stämning på sidan. Nu är de enbart skamliga förslag av folk som blir sura när man inte är ute efter träff eller avundsjuka idioter som anmäler en när man inte gör som dom vill...
  • Anonym (Hej)
    Anonym (vi är två) skrev 2014-01-21 12:59:36 följande:
    Helt klart. Var en helt annan stämning på sidan. Nu är de enbart skamliga förslag av folk som blir sura när man inte är ute efter träff eller avundsjuka idioter som anmäler en när man inte gör som dom vill...

Jag surar inte iaf: ) Är bara ett ett par tjejer som man mest pratar med ibland. Tyckte att k6 va bättre än Bc men som sagt k6 känns lite sådär nu för tiden.
  • Anonym (vi är två)
    Anonym (Hej) skrev 2014-01-21 13:52:59 följande:
    Jag surar inte iaf: ) Är bara ett ett par tjejer som man mest pratar med ibland. Tyckte att k6 va bättre än Bc men som sagt k6 känns lite sådär nu för tiden.

Okej ;)
  • Anonym (vi_nyfikna)

Vi hänger på K6 ibland men mestadels är vi på BC (vi har samma namn på båda ställena som vi har här) så kika gärna in och skriv en rad eller sjuttiotre! =)

• Anonym (Hej)
    Anonym (vi är två) skrev 2014-01-21 14:05:14 följande:
    Okej ;)

Är där nu : )
  • Anonym (vi är två)
    Anonym (vi_nyfikna) skrev 2014-01-21 14:17:37 följande:
    Vi hänger på K6 ibland men mestadels är vi på BC (vi har samma namn på båda ställena som vi har här) så kika gärna in och skriv en rad eller sjuttiotre! =)

Vi är inte medlemmar i dagsläget men vi saknar alla härliga frigjorda människor och givetvis snuskpratet om man ska vara ärlig så kommer nog komma tillbaks snart ;) kommer ha er i åtanke!
Svar på tråden klubb6