• Elinalexandraa

hjälp med personligt brev!

Jag håller på att skriva mitt personliga brev. Jag bor typ hos min pojkvän, och vill därför skriva i personliga brevet att jag gör det. (jobbet och han är i samma stad, känns som att det är lättare att få jobb om man bor i samma stad.) men jag kan ju inte skriva hans adress, eftersom att jag inte är skriven på den. 
    någon som har ett tips på hur man kan få in de snyggt? alltså, att jag inte bor där. men att att jag är där JÄMT. 

hade vart kul med något svar, då jag verkligen vill ha det här jobbet!! :) 

• Svar på tråden hjälp med personligt brev!
  • monia

Har du tänkt flytta dit om du får jobbet?

• Elinalexandraa
    monia skrev 2014-01-20 10:05:40 följande:
    Har du tänkt flytta dit om du får jobbet?

Grejen är den att jag "bor" här, fast jag inte är skriven här. Jag har alla mina grejer här osv. 

Så ja, jag kommer flytta hit på riktigt om jag får jobbet. 

• Nutnut

Skriv C/o adress till den bostad där du spenderar mest tid. Då förstår man att det är där du bor men inte är skruven.

• Nutnut
    Nutnut skrev 2014-01-20 10:16:34 följande:

Skriv C/o adress till den bostad där du spenderar mest tid. Då förstår man att det är där du bor men inte är skruven.

*skriven
  • monia
    Elinalexandraa skrev 2014-01-20 10:14:45 följande:

Grejen är den att jag "bor" här, fast jag inte är skriven här. Jag har alla mina grejer här osv. 

Så ja, jag kommer flytta hit på riktigt om jag får jobbet. 

Då kan du skriva att du har din pojkvän på orten och tillbringar din tid där och ska flytta dit och söker arbete där nu.
Svar på tråden hjälp med personligt brev!