Någon som testat Star cuisine stekpanna med keramisk beläggning?
.... och vad tycker du om den i sådana fall?
.... och vad tycker du om den i sådana fall?
Jag har en. jag har bara testat den en gång, men då funkade den fint det behövdes inte mkt matfett och efteråt lät jag pannan svalna och torkade a den med fuktat papper och den var ren igen. det är bara att hoppas att det håller i sig :) men å andra sidan så var den inte så dyr ;)
Hej,
Har precis idag köpt en och stekt potatis. Verkar vara helt suveränt. Jämn värmefördelning, inget fastnar, matfettet bränns inte. Ska testa sen och steka kött, det blir intressant att se resultatet. Pluset är att denna är inte så dyr som andra, typ OBH Nordica. Min tanke är att testa först denna och om inte denna håller så blir det ungefär samma livstid som vanligt teflon panna och ungefär samma pris ;)
Har haft en ett tag nu och den svartnar i mitten och går inte att få helt ren längre + att det fastnar i emaljen :(
Har haft min Star Cuisine i 2 veckor. Den uppfyller vad den lovar. Men när man steker ngt som är panerat så behöver man lite magarin för smakens skulla och färgens. En sak till, den är hal så det kan vara svårt att vände på det man steker.
Fru Svensson
hej
jag har flitigt använt den lilla modellen ett par år och den har fortfarande en perfekt non-stick yta. Otroligt bra och ger en fin stekyta som är jämförbart med Le Creuset som jag har ett större.
Jeg er meget fornøyd! Bare husk at stekepannen SKAL være kald før man rengjør den!
Jeg prøver å finne ut hvor jeg kan få kjøpt fler ???
Kjøpte i Strømstad i fjor, men selges den i Norge ??
Den fiskade dom första veckorna no blir det svart ovh bränner fast????använt plast redskap och torkat ur med vatten????