• Anonym (dominan)

Vill börja jobba som domina - hur?

Hej!

Hamnade av misstag in på en tjejs hemsida. Hon jobbar som professionell domina. Säljer alltså inte sex utan uppfostrar män, psykiskt och fysiskt.

Jag har varit nyfiken på detta, framförallt ur ett ekonomiskt perspektiv. Har tidigare jobbat som sällskapsdam i Japan (utan sex, endast middagssällskap etc). Detta var ett bra sätt att tjäna pengar på.

Någon som har erfarenhet av femdom? Vill inte ta hem slavarna hem till mig, hur löser jag lokalfrågan? Hyra lokal är dyrt i Stockholm.

• Svar på tråden Vill börja jobba som domina - hur?
  • udda man lkpg

Det är väl som vilken annan verksamhet som helst. En bilmekaniker skulle aldrig säga "jag vill öppna en verkstad, men det är dyrt med hyra, kan man lösa lokalfrågan på annat sätt?".

• nanneN

Till viss del kan du ju säkert dominera kunderna hemma hos dom.
    Dock tror jag nog att det skulle underlätta väldigt om du hade en egen lokal.

I övrigt så är det väl bara att skaffa en egen hemsida och köra på?

• Anonym (dominan)

Ja det är ju det där med Stockholm bara. Lokalutbudet är ju inte jättebra och att få en lokal där det inte märks vad som pågår - dvs det kan ju bli lite ljud av piskor etc. Jag har ett företag så det är ingen fara att få själva kontraktet. Det är mer att behålla det...

Sen är ju frågan om det är några pengar i det? Har satt upp en profil på en sexsida och fått massor med svar. Men att ta upp det där med betalning är ju lite svårare.

• udda man lkpg

Är du bra på det så finns det pengar i det.
    Vad menar du med "ta upp det där med betalning är ju lite svårare"? Har du inte gjort det klart från början vad det är frågan om?

Svar på tråden Vill börja jobba som domina - hur?