• Anonym (mia)

Vad är det värsta du gjort i ditt liv?

Jag är inne i en period då jag mår väldigt dåligt över de misstag jag gjort i mitt liv. Jag tänkte därför starta en tråd där alla kan få dela med sig av sina värsta misstag för att känna att vi inte är ensamma om att ibland göra fel.

Det värsta jag gjort är att jag varit otrogen.

Vad är det värsta du gjort i ditt liv?

• Svar på tråden Vad är det värsta du gjort i ditt liv?
  • Anonym (??)

Sånt som man ångrar eller sånt man är glad man har gjort?

• Anonym (otrohet)

Jag har varit otrogen ett flertal tillfällen, jag har snackat skit om nära vänner som inte förtjänat det. Jag har örfilat min 2-åring en gång.

Inget av detta är jag stolt över. Mina handlingar kan förklaras av de situationer jag befann mig i, men det finns verkligen inge ursäkter för det jag gjort. Usch, jag är dålig....

• Anonym (mia)
    Anonym (??) skrev 2014-01-20 13:47:10 följande:
    Sånt som man ångrar eller sånt man är glad man har gjort?
    Det spelar inte så stor roll kanske. Man kan ju ha gjort något som man själv anser vara riktigt hemskt men som man trots det inte ångrar av någon anledning.
  • Anonym (mia)
    Anonym (otrohet) skrev 2014-01-20 13:50:57 följande:
    Jag har varit otrogen ett flertal tillfällen, jag har snackat skit om nära vänner som inte förtjänat det. Jag har örfilat min 2-åring en gång.

Inget av detta är jag stolt över. Mina handlingar kan förklaras av de situationer jag befann mig i, men det finns verkligen inge ursäkter för det jag gjort. Usch, jag är dålig....
    Jag har också snackat skit om nära vänner. Varenda gång ångrar jag mig och tänker att jag aldrig ska göra om det. Tyvärr känns det som att det är något de flesta gör någon gång då och då, för alla mina vänner gör också det iallafall. Men jag kämpar med att stå emot skitsnacket och bara byta samtalsämne när sånt kommer på tal.

Och jag tycker inte att du är dålig för dessa handlingar... Det är förhoppningsvis det tråden kommer att visa, att ALLA har gjort dåliga saker. Vi är bara människor, och som du själv märkt så hamnar man ibland i situationer som man inte riktigt vet hur man ska hantera på ett snyggt sätt. Vi blir nog alla lite vilsna ibland.
  • Anonym (Ägg)

Ångrar att jag hoppade av skolan och att jag inte tagit körkort ,det har påverkat hela mitt vuxna liv väldigt negativt!!

• Anonym (bitch)

Jag har legat med en kompis man. Hon vet inte om det. Om han skulle säga något kommer jag att blåneka och kalla honom en lögnare. Rakt av.

• Philippa
    Anonym (Ägg) skrev 2014-01-20 13:55:15 följande:
    Ångrar att jag hoppade av skolan och att jag inte tagit körkort ,det har påverkat hela mitt vuxna liv väldigt negativt!!

Men det går ju ialalfall att åtgärda nu.....
  • Anonym (ajaj)

Legat med en kompis pojkvän. Skitsnackat om kompisar. Säger att jag lovar att inte berätta deras hemlisar, men går och säger det till andra.
    Super mig full hemma på egen hand ibland.

• Anonym (e)

Jag kan bli riktigt elak om jag blir provocerad, och jag ger mig inte tills den jag är på försvinner ur synfältet, vilket de brukar göra i tårar. Jag ångrar mig aldrig, men jag gör ju inte sådär mot snälla vänner som jag bryr mig om, nej det är personer som av någon outgrundlig anledning bestämt sig för att provocera mig. Då får de ta och skylla sig själva.

Vet inte vad annat jag har gjort som är dumt, jag är ganska lugn av mig. Kanske att tillbringa flera år i en relation som bara var en enda stor lögn? Slöseri med tid var det i alla fall.

• Anonym (mia)
    Anonym (bitch) skrev 2014-01-20 13:55:27 följande:
    Jag har legat med en kompis man. Hon vet inte om det. Om han skulle säga något kommer jag att blåneka och kalla honom en lögnare. Rakt av.
    Ångrar du dig?
Svar på tråden Vad är det värsta du gjort i ditt liv?